wii

Pixxi

mamma på heltid <3
Da var barnestolen komment i hus :D Nå mangler det bare barnesengen, vuggen, barnevognen å stelleputen ;) å litt andre småting :D Kommer til å handle inn litt etter litt nå, så har jeg ihværtfall noe å gjøre nå siden jeg er fri for arbeid :p

vellvell, nå må jeg begynne med middagen :)

hvordan går det med dere andre? :)

så kjekt!
her er bilsol, vugge og stellematte i hus av de store tingene. Har også handlet dyner til vogn, vugge og seng + noen sengsett. Klær og litt annet småtteri har vi og....men fortsatt en laaaang liste over hva vi mangler. Har fått 3hjulingvogna i hus også da, den hadde jeg etter de andre 2, men sto hos pappaen deres. Får den nye vogna i hus neste uke tror jeg!

Har alt,med en ett åring og en to åring er alt fint brukende enda:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ikke handlet noe enda. Tar det litt mer med ro som andregangsfødende merker jeg! :D Har endel fra før, men mangler klær, stelleting, babystol og vogn. Regner med det blir vår før jeg tar handelen :p

Jeg har også alt...kjedelig! Hadde det nå bare vært en ny farge på klærne, men neida ;)
heldig du som kan handle!

Jeg har kjøpt vogn og skal hente bilstol med base i morgen! Ellers er det ganske mye klær i hus og en del planer oppi hue for å løse stelle-seksjonen! Men jeg har veldig lyst til å bare kjøpe alt nå og ha det klart. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente!

Har det meste av utstyr fra jenta vår, men har startet å shoppe gutteklær. Skal også pusse opp to barnerom så om det ikke blir direkte shopping til babyen så må jo jenta vår få en del nytt når lilkebror overtar.. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

så kjekt!
her er bilsol, vugge og stellematte i hus av de store tingene. Har også handlet dyner til vogn, vugge og seng + noen sengsett. Klær og litt annet småtteri har vi og....men fortsatt en laaaang liste over hva vi mangler. Har fått 3hjulingvogna i hus også da, den hadde jeg etter de andre 2, men sto hos pappaen deres. Får den nye vogna i hus neste uke tror jeg!

Ja ;) Klær har jeg mye av nå siden jeg var så heldig å få 6 stappfulle sekker hos søsteren min :D

Har alt,med en ett åring og en to åring er alt fint brukende enda:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det er jo gannske kjekt da ;) så slipper du nå å styre så fælt :p

Ikke handlet noe enda. Tar det litt mer med ro som andregangsfødende merker jeg! :D Har endel fra før, men mangler klær, stelleting, babystol og vogn. Regner med det blir vår før jeg tar handelen :p

Hehe, jeg klarer ikke å ta det med ro jeg :p Merker at ukene går kjempe fort nå, så jeg er nesten nødt til å begynne ;)

Jeg har kjøpt vogn og skal hente bilstol med base i morgen! Ellers er det ganske mye klær i hus og en del planer oppi hue for å løse stelle-seksjonen! Men jeg har veldig lyst til å bare kjøpe alt nå og ha det klart. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente!

Basen må jeg også kjøpe :p jeg har skrevet ned det jeg skal handle :D Håper du finner ut av det med stelleplass :)

Har det meste av utstyr fra jenta vår, men har startet å shoppe gutteklær. Skal også pusse opp to barnerom så om det ikke blir direkte shopping til babyen så må jo jenta vår få en del nytt når lilkebror overtar.. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Artig ;) ja det er sant :D

Back
Topp