wii spill til barn

Tale09Henny11

Elsker forumet
Jeg lurer på om de wii spillene til barn som selges i norge har norsk tale, eller er de engeske?
Har en nevø som ønsker seg spill fra serien ben 10. Og ser at de er mye billigere i england enn i norge, så ville bestillt derifra om de er like.

Min erfaring (og onkelen til barna som som jobber på Game Stop) erfaring er at det er veldig få spill med norsk tale. Gutta fikk Madagaskarspillet her om dagen, der var det i det minste svensk tale =P

Nå er vel de aller fleste spill engelsktalende tror jeg.
Her har vi kun noen norske spill til DS og data.
Kirby, lego og Mario er supre spill for barn, og en ting jeg merker etter at Ida begynte å spille spill med engelsk tale, er at hun plukker opp engelske ord, og husker dem. Også spør hun: "mamma, hva betyr det, og det".
Veldig moro å høre henne snakke litt engelsk :D

Oki, da er det vel trygt å kjøpe det på nett fra england da, Ser ingen forskjell på spesifikasjonene når jeg leser om spillene så satser på de er like.

Tale09Henny11 skrev:
Oki, da er det vel trygt å kjøpe det på nett fra england da, Ser ingen forskjell på spesifikasjonene når jeg leser om spillene så satser på de er like.

Du kan trygt kjøpe spill fra England ja, play.com har jeg bestilt fra.

Mumfie skrev:

Tale09Henny11 skrev:

Du kan trygt kjøpe spill fra England ja, play.com har jeg bestilt fra.

Jeg har også bestilt fra play.com. Ikke noe problem

Back
Topp