Wii - hva trenger jeg?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvis jeg skal ha flere spillere, må jeg da kjøpe flere nunchuck eller flere wiimote? Eller må man ha begge deler samtidig? Bruker man både nunchuck og wiimote til alle spill? Hva er forskjellen?
Med andre ord; hva trenger jeg for å kunne ha med flere enn to spillere?

Lurer på å kjøpe wii konsoll og spill, men greit å vite hvor mange kontroller man trenger, og hvilken type.

Det lurer jeg også på :D

Det kommer helt an på spillet.. noen spill må man bruke begge deler, på andre spill bruker man bare wiimote. Det står på spillet hvilket kontroller som skal brukes [:)]

ORIGINAL: Chibi

Det kommer helt an på spillet.. noen spill må man bruke begge deler, på andre spill bruker man bare wiimote. Det står på spillet hvilket kontroller som skal brukes [:)]

Hva med spill som wii sport, resort og wii fit plus? Og super Mario?

ORIGINAL: mamsemor

ORIGINAL: Chibi

Hva med spill som wii sport, resort og wii fit plus? Og super Mario?

Men wii fit plus er det vell kun det brettet du trenger? Og wii sport trenger du begge deler :D

Takk for svar! [:)]

Wii sport trenger man begge deler ja [:)] eller på noen av sportene bruker man kun wiimote, men mest begge deler.
Supermario bruker man bare wiimote [:D] og det spillet anbefaler jeg på det sterkeste!! [:D][:D]

Back
Topp