Wicked!

Linnhost88

Glad i forumet
Må bare flire litt av deg [:D]  Du som sletter deg og ikke skal være bvavhenging, slenger ut innlegg etter innlegg! Du er søøt da! Kjekt å ha deg tilbake [;)]

Hahaha, jeg har ventet på denne tråden... [8D]

Meeeeeeeeeeeeeeeeen, jeg har mye tid om dagen, siden sambo har perm og jeg ikke er så flittig student som jeg burde... [:D][8D][;)]

Men jeg kan godt bli mere inaktiv igjen jeg, om det er noen som plages... [8D][8D][8D]

ORIGINAL: Wicked

Meeeeeeeeeeeeeeeeen, jeg har mye tid om dagen, siden sambo har perm og jeg ikke er så flittig student som jeg burde... [:D][8D][;)]

Men jeg kan godt bli mere inaktiv igjen jeg, om det er noen som plages... [8D][8D][8D]

Nei nei nei!![;)] Koselig at du er tilbake[:D]

ORIGINAL: Piamsk

ORIGINAL: Wicked

Nei nei nei!![;)] Koselig at du er tilbake[:D]

Det var en spøk da... [8D] Koselig å være tilbake også! [:D] Så lenge det varer... Snart får jeg ånden over meg å blir ivrig student, og daaaaaaaaaa kommer jeg ikke så ofte på besøk lenger... [;)]

Back
Topp