Why??

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
.........[:)]

Herregud, for en idiot!

Hvor langt er det snakk om denne kjøringen egentlig?

ORIGINAL: WZ

Herregud, for en idiot!

Hvor langt er det snakk om denne kjøringen egentlig?

...

ORIGINAL: DeLady

Skjønner du er lei! Han virker uansvarlig, og oppfører seg som en dritunge!
Håper de sier det som det er til barnefaren!

Her i hus måtte jeg bare godta alt tullet...

Herregud - skjønner VIRKELIG at du blir frustrert! Han oppfører seg jo som en umoden liten unge!

Takk for støtten jenter!![:)] Godt å blåse ut noen steder.. blir jo nesten usikker på om jeg ikke klarer se noe annet enn min side av saken så godt med litt tilbakemeldinger selv om jeg med hånden på hjertet mener jeg har gjort det jeg kan for mini!! Og det har kostet av meg som person til tider å svelge så mye dritt for mini sin skyld[&o]

Men dette er bare en side av saken altså.. Når han har mini så koser de seg og har det gøy, selv om jeg kunne tenkt meg litt mer regler[&:], men det blander jeg meg ikke i nå[8D]

Sign!

ORIGINAL: SillyDilly

Herregud - skjønner VIRKELIG at du blir frustrert! Han oppfører seg jo som en umoden liten unge!

klem til deg!

Det virker som om du strekker deg veldig langt for at sønnen din skal få det best mulig, og jeg synes du er kjempeflink og ei flott dame som jeg veldig gjerne skulle likt å møte!!

Lykke til, godt du er kvitt han dusten!!!!!

ORIGINAL: papayamammaen

Det virker som om du strekker deg veldig langt for at sønnen din skal få det best mulig, og jeg synes du er kjempeflink og ei flott dame som jeg veldig gjerne skulle likt å møte!!

Lykke til, godt du er kvitt han dusten!!!!!

må signere denne
og klem til deg!!

Tusen takk jenter!!![:)] Dere er fantastiske![:)] Så godt å få støtten egentlig, føler man har gjort det riktige, men som sagt godt å få støtten og bekreftelsen på at jeg ikke bare ser min side og at jeg tenker på mini som er det viktigste oppi dette her!![:)]

Syns og du virker som en fornuftig dame delia[;)] Og jeg SKAL møte deg en dag når jeg er back home he-he[:D][:D]
Faren til lillgutt vil han jo alltid være- synd at det virker som han ikke kan strekke seg litt lenger. Det er ihvertfall helt tydelig for meg at du gir alt du som mamma kan for sønnen din- sånn det skal være[;)]

ORIGINAL: *høstmamma*

Syns og du virker som en fornuftig dame delia[;)] Og jeg SKAL møte deg en dag når jeg er back home he-he[:D][:D]
Faren til lillgutt vil han jo alltid være- synd at det virker som han ikke kan strekke seg litt lenger. Det er ihvertfall helt tydelig for meg at du gir alt du som mamma kan for sønnen din- sånn det skal være[;)]

Ja det må vi få til, hadde vært kjempekoselig!!![:D]

Ja vil aldri ta fra ham faren eller si noe negativt om han så mini hører. Her sier jeg ofte at "mamma og pappa er så glad i deg!!" Å tro at jeg rammer bf blir helt feil, det er mini sitt hjerte som får vondt så for mini har jeg sagt at han har en pappa, og han er verdens beste!! Siden jeg nå er sammen med en mann så er det viktig for meg at mini vet at pappa er pappa, og ikke forveksler noe!![:)] Vi kunne hatt et så flott samarbeid egentlig, så synd at slike ting skal ødelegge. Jeg har svelget mye, men jeg kan ikke ofre meg selv helt... noe får han gjøre for dette også!![:)]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: *høstmamma*

Ja det må vi få til, hadde vært kjempekoselig!!![:D]

Ja vil aldri ta fra ham faren eller si noe negativt om han så mini hører. Her sier jeg ofte at "mamma og pappa er så glad i deg!!" Å tro at jeg rammer bf blir helt feil, det er mini sitt hjerte som får vondt så for mini har jeg sagt at han har en pappa, og han er verdens beste!! Siden jeg nå er sammen med en mann så er det viktig for meg at mini vet at pappa er pappa, og ikke forveksler noe!![:)] Vi kunne hatt et så flott samarbeid egentlig, så synd at slike ting skal ødelegge. Jeg har svelget mye, men jeg kan ikke ofre meg selv helt... noe får han gjøre for dette også!![:)]

Så godt å høre[:)]Syns det er så grusomt å høre om foreldre som snakker stygt om hverandre foran ungene[&o][&o]- hva får dem til å tro at det er greit ovenfor barna?? Nei, fysj[:@]- får helt vondt inni meg jeg da[&o][&o]
Og en ting til; det kan jo faktisk hende dere kommer til å få et bedre samarbeid med tiden da- det er alltid håp[;)]

Back
Topp