WHY.....

bolledeigen

Betatt av forumet
gikk inn på generell forumet for og lese litt, og der stod det øverst noe med "englebarna våre"......

tårene mine triller og triller, klarer ikke stoppe.
synes det er fantastisk at folk vil dele sine historier og bilder med andre.
jeg som griner for det meste om dagen, måtte jo bare se gjennom alle....
utrolig sterkt.
stoooooor klem til alle som har vært igjennom noe slikt[:)]

Så et par bilder i første side, orket ikke lese om det jeg...er jo veldig trist!! Så jeg gikk fort ut av tråden igjen...den er nok mer for de som er i samme båt...jeg er hvertfall for "svak" til å klare å lese sånt...

[:(]samme her, takler ikke sånn lesing, ihverfall ikke nå. Mange sterke mammaer som har vært gjennom mye tøft[:(]

Er utrolig trist. Men samtidig en veldig vakker tråd.

Det er helt grusomt å være englemamma...

Kan ikke forestille meg det, og jeg håper jeg slipper. Det må ha vært og er sikkert hardt for dere, siljekua.

Tror den tråden ripper opp i mye for mange. Men samtidig så er det fantastisk at noen ønsker å dele. Står stor respekt av det.

ORIGINAL: Jaybird

Kan ikke forestille meg det, og jeg håper jeg slipper. Det må ha vært og er sikkert hardt for dere, siljekua.

Tror den tråden ripper opp i mye for mange. Men samtidig så er det fantastisk at noen ønsker å dele. Står stor respekt av det.

Jeg har heldigvis kommet meg såpass igjennom det at jeg kan snakke om det uten at jeg blir dårlig... Jeg er en av de "heldige" som fikk låne gutten min i 13 uker, tenker mye på de som ikke får hilse på barnet sitt...

ORIGINAL: siljekua

ORIGINAL: Jaybird

Jeg har heldigvis kommet meg såpass igjennom det at jeg kan snakke om det uten at jeg blir dårlig... Jeg er en av de "heldige" som fikk låne gutten min i 13 uker, tenker mye på de som ikke får hilse på barnet sitt...

Er veldig lei meg for tapet deres!
Godt at du klarer å snakke om det uten å bli dårlig.. Tror det er viktig for de små englebarna at de blir snakket om- og ikke glemt!
Mange klemmer til deg!

Det er sterkt av deg. Noen kommer aldri gjennom det.

Der gikk jeg plutselig inn i stad også, tenkte kanskje det var bilder av nyfødte, men skjønte jo fort at det ikke var det...

Ble skikkelig utafor og helt fra meg etterpå... [X(][X(]

Utrolig sterk tråd - og både fin og trist[:(]

Skjønne barna som ikke fikk leve.. [:(]

Englebarnforeldre må være ekstra sterke - all respekt til dem!

Back
Topp