Whohoo.....,

Så bra! Vi tilhører Porsgrunn og er superfornøyde med de der! Veldig hyggelige folk og man føler seg sett og ivaretatt. Det syns vi har vært viktig i denne prosessen :)
De har laga seg blogg også, proveroret.no, anbefaler å lese litt der.

Mottok samme beskjed fra Porsgrunn igår :) I løpet av april. Da vil vi nok følge hverandre da!
Spennende! Jeg sitter enda på et håp om atvi skal greie det føre da på egen hånd,men med endo, uregelmessig syklus og en eggstokk igjen er jeg glad vi er igang :-)

Har du prøvd lenge?

Spennende! Jeg sitter enda på et håp om atvi skal greie det føre da på egen hånd,men med endo, uregelmessig syklus og en eggstokk igjen er jeg glad vi er igang :-)

Har du prøvd lenge?
Dette er søskenforsøk hos oss. Så nå har vi ikke prøvd i det hele tatt for vi vet at det ikke skjer på den vanlige måten og da kunne vi like greit sende henvisning

Masse lykke til! Her er det også nr 2, men mistenker at førstemann ble til ved et lite mirakel og atvi trenger hjelp :-)
Ser på den andre tråden din at du fikk superrask ventetid :-) Lov å være litt heldig :-)

Masse lykke til! Her er det også nr 2, men mistenker at førstemann ble til ved et lite mirakel og atvi trenger hjelp :-)
Ser på den andre tråden din at du fikk superrask ventetid :-) Lov å være litt heldig :-)
Ja, det er jo helt utrolig!

Da var brevet kommet fra fertilitetsklinikken i Porsgrunn og jeg har rett på hjelp! Hurra, men også hjelp, er litt småskummelt også ;) Men har iallefall noen måneder igjen føre timen mon i april :D

Alltid digg å høre når man for slike brev;)

Tilhører også Porsgrunn, gikk på første førsøket, men husker når jeg satt med brevet i hånden, fikk litt iskalde føtter et øyeblikk, for jeg ringte gubben av glede;)

Alltid digg å høre når man for slike brev;)

Tilhører også Porsgrunn, gikk på første førsøket, men husker når jeg satt med brevet i hånden, fikk litt iskalde føtter et øyeblikk, for jeg ringte gubben av glede;)

Er det veldig mange som får det til på første forsøk, er litt redd for å få for store forhåpninger :-)

Er det veldig mange som får det til på første forsøk, er litt redd for å få for store forhåpninger :)

Jeg har lært å ikke høre på andre sine historier for uansett er ting forkjellig fra menneske til menneske gang til gang svanskerskap til svangerskap;) Men vær åpen og ta ting med ro er det eneste jeg kan si;)

Back
Topp