Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Jeg sitter enda på et håp om atvi skal greie det føre da på egen hånd,men med endo, uregelmessig syklus og en eggstokk igjen er jeg glad vi er igangMottok samme beskjed fra Porsgrunn igårI løpet av april. Da vil vi nok følge hverandre da!
Dette er søskenforsøk hos oss. Så nå har vi ikke prøvd i det hele tatt for vi vet at det ikke skjer på den vanlige måten og da kunne vi like greit sende henvisningSpennende! Jeg sitter enda på et håp om atvi skal greie det føre da på egen hånd,men med endo, uregelmessig syklus og en eggstokk igjen er jeg glad vi er igang![]()
Har du prøvd lenge?
Glemte å sitereDette er søskenforsøk hos oss. Så nå har vi ikke prøvd i det hele tatt for vi vet at det ikke skjer på den vanlige måten og da kunne vi like greit sende henvisning
Ja, det er jo helt utrolig!Masse lykke til! Her er det også nr 2, men mistenker at førstemann ble til ved et lite mirakel og atvi trenger hjelp
Ser på den andre tråden din at du fikk superrask ventetidLov å være litt heldig
![]()
Da var brevet kommet fra fertilitetsklinikken i Porsgrunn og jeg har rett på hjelp! Hurra, men også hjelp, er litt småskummelt ogsåMen har iallefall noen måneder igjen føre timen mon i april
![]()
Alltid digg å høre når man for slike brev![]()
Tilhører også Porsgrunn, gikk på første førsøket, men husker når jeg satt med brevet i hånden, fikk litt iskalde føtter et øyeblikk, for jeg ringte gubben av glede![]()
Er det veldig mange som får det til på første forsøk, er litt redd for å få for store forhåpninger![]()