Whohoo here comes the hemorides:/

Pregosaurus

Andre møte med forumet
Ekkelt spørsmål men er det noen her som har erfaring med hemorider ?? Tror det er det jeg har, men er usikker siden jeg trodde hemorider bare var rundt åpningen bak.. Men jeg har fått på rompeballen frem mot babyåpningen.. Kan hemorider være der og???

Ekkelt spørsmål men er det noen her som har erfaring med hemorider ?? Tror det er det jeg har, men er usikker siden jeg trodde hemorider bare var rundt åpningen bak.. Men jeg har fått på rompeballen frem mot babyåpningen.. Kan hemorider være der og???
Uffda :( Veldig usikker, jeg trodde de måtte sitte i eller rundt tarmen, men kanskje noen andre som vet mer..

Henoroider er utposninger på blodårene i endetarmen. Jeg ville gått til lege for å finne ut hva du har fått.

Kanskje det er kjønnsvorter? Lege høres lurt ut

Det kan være lurt. Jeg fikk hemoroider etter fødselen sist, jeg gikk bare på apoteket og ba om en krem uten å ha vært til lege først. Jeg visste jo hva det var. Som gravid vet jeg ikke hva man kan bruke men det vet nok apoteket. Kan være man må ha på resept?

Man trenger ikke gå til lege om man har hemoroider. På apotek får man kjøpt både salve og stikkpiller. Scheriproct finnes i salve og stikkpiller. Alcos anal er også en salve man kan bruke.

Det du beskriver høres ikke ut som hemoroider, siden den er på rumpeball. Personlig spørsmål men... hvor stor er den? Og klør den?

Back
Topp