white tattoo

hansine_

Glad i forumet
her ei tattoo som æ ska coverup, å da kom æ over d som heite white tattoo.. alså d blir brukt hvit blekk.. [:D]

nån her som har d eller har sett resultater? [:)]

På min tatovering bommet hun litt hun som tok den, og det dekket hun over med hvitt blekk.
Det ser altså IKKE bra ut, det vises godt.

Må føye til at hele tatoveringa mi ikke er bra, det kan jo godt hende resultatet blir bra hos noen som er virkelig flink.

Oj, var fint det [:D]
Har planer om å ta en til, kanskje den blir slik??

hehe.. var ung og dom å tok en kosmetisk tattoo.. huff [8D]

tenkte jeg ville ta en eller flere stjerner med hvitt fyll slik at den dekker den gammle.. vet at den blir å vises, men mindre en en svart [:)] syns de var kule jeg.. [:D]

ingen som har?

ORIGINAL: hansine_

tenkte jeg ville ta en eller flere stjerner med hvitt fyll slik at den dekker den gammle.. vet at den blir å vises, men mindre en en svart [:)] syns de var kule jeg.. [:D]

ingen som har?

Min stygge tatovering er også kosmetisk.  Det var det eneste alternativer her nemlig, må reise et godt stykke av gårde for å få tatt "ekte".
Jeg har planer om å få min fikset i svart da, hos noen som kan det.

ORIGINAL: toneany

ingen som har?

Min stygge tatovering er også kosmetisk.  Det var det eneste alternativer her nemlig, må reise et godt stykke av gårde for å få tatt "ekte".

Så du va ikje førnøyd m white?

her ei tattoo som æ ska coverup, å da kom æ over d som heite white tattoo.. alså d blir brukt hvit blekk.. [:D]

jeg har hvit blekk i min, det er en veldig fet effekt men en helt tattis i hvit trur jeg vil forvinne etterhvert, hvertfall viss du er hvit fra før, det blir som regel brukt til highlight i øyne og andre steder hvor det normalt ville vært litt catch..

ORIGINAL: toneany

ingen som har?

Så du va ikje førnøyd m white?

Altså, hele tatoveringen er ikke hvit. Den er sort, men hun bommet på et par streker, og der har hun dekket over med hvitt. Det vises godt, den ser flekkete og rar ut.

Det blir jo noe annet enn det du tenker å gjøre om du vil ha det hvite som en effekt og ikke til å være usynlig. [:)]

ORIGINAL: ønsker

jeg har hvit blekk i min, det er en veldig fet effekt men en helt tattis i hvit trur jeg vil forvinne etterhvert, hvertfall viss du er hvit fra før, det blir som regel brukt til highlight i øyne og andre steder hvor det normalt ville vært litt catch..

tattooen min e kansje 1x1cm, plassert rett ned mellom pekefinger og tommelen, rætt over der handleddet begynner.. om det var forståelig [:)]
tattoen min nå er tragisk.. halve er borte å ingen sjønner hva det er om ikke jeg sier det først.. noe må jeg gjøre [:'(]

dytte litt [:)]

Back
Topp