Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hansine_
hehe.. var ung og dom å tok en kosmetisk tattoo.. huff [8D]
tenkte jeg ville ta en eller flere stjerner med hvitt fyll slik at den dekker den gammle.. vet at den blir å vises, men mindre en en svart [:)] syns de var kule jeg.. [:D]
ingen som har?
ORIGINAL: toneany
tenkte jeg ville ta en eller flere stjerner med hvitt fyll slik at den dekker den gammle.. vet at den blir å vises, men mindre en en svart [:)] syns de var kule jeg.. [:D]
ingen som har?
Min stygge tatovering er også kosmetisk. Det var det eneste alternativer her nemlig, må reise et godt stykke av gårde for å få tatt "ekte".
Jeg har planer om å få min fikset i svart da, hos noen som kan det.
her ei tattoo som æ ska coverup, å da kom æ over d som heite white tattoo.. alså d blir brukt hvit blekk.. [:D]
nån her som har d eller har sett resultater? [:)]
ORIGINAL: toneany
ingen som har?
Min stygge tatovering er også kosmetisk. Det var det eneste alternativer her nemlig, må reise et godt stykke av gårde for å få tatt "ekte".
Jeg har planer om å få min fikset i svart da, hos noen som kan det.
Så du va ikje førnøyd m white?
ORIGINAL: ønsker
her ei tattoo som æ ska coverup, å da kom æ over d som heite white tattoo.. alså d blir brukt hvit blekk.. [:D]
nån her som har d eller har sett resultater? [:)]
jeg har hvit blekk i min, det er en veldig fet effekt men en helt tattis i hvit trur jeg vil forvinne etterhvert, hvertfall viss du er hvit fra før, det blir som regel brukt til highlight i øyne og andre steder hvor det normalt ville vært litt catch..