whish me luck! oppdatert..

lille ellevill

Betatt av forumet
I mårra e d snu forsøk!

Og vis di ikke klar å få snudd lichja mi, så har jeg et lite håp om at di skal få fotan hennes opp i fra bekkene mitt, så æ har en liten mulighet til å føde normalt.

Så hjelp meg å kryss fingre og tær og d som krysses kan for at lichja e samarbeidsvillig i mårra!

Vil så gjerne få muligheten til å føde normalt!! Men går det ikke så går det ikke..

------------

Takk for alle lykkeønskninger :)
Vel, ho satt bom fast, fikk ho ikke opp av bekkene i en gang.. ho hadde bestem seg, men i løped av natta har ho vid og styra så ho har fått fotan sine opp, så overlegen selv sa at viss bekkenmålan stemme så kan jeg få prøve å føde normalt!!! :) Nu håper jeg bare at hun ikke bestemmer seg for å putte dem ned igjenn :P

I morgen får jeg dommen :) men nå vet jeg at jeg har prøvd alt jeg kan prøve, stemme ikke bekkenmålene så er det ingenting å gjøre med det heller..

-------------------

Æ får lov t å føde vanlig!!!!!!!!!
Fikk telefon fra føden nu for litt siden, og jeg får lov til å føde i sete, så da blir det setefødsel på meg! Bekkene mitt var stort nok, og jenta mi va ikke for stor :)
Gla nu! æ får faktisk prøv! kommer kanskje t å angre når d står på som verst, men, men..
Ta ordne sæ ta her!

Lykke til! Håpe de klarer å snu henne[:)]

Håper det går bra! Blir spennende å høre!
Masse lykke til!!![:D]

ORIGINAL: jejagal

krysser det som krysses kan..!

signere dennan[;)]

Glemte å krysse:

ORIGINAL: termin april

ORIGINAL: jejagal

krysser det som krysses kan..!

signere dennan[;)]

ORIGINAL: Nattlys

Jeg har stor tro på at de klarer å snu henne!!!!
Lykke til i alle fall!!! [:)][:)]

LYKKE TIL!!! Er veldig spent på resultat og hvordan det føltes!! Jeg skal avgårde i morra...Spent!!!
Er jenta di stor??

ORIGINAL: Chisme

krysser for deg!  lykke til!!

ganske spess navn du har valgt, klarer ikke la være å lure... åssen uttales det..?? [:)]

Hihi... lichja er ikke et navn så vidt jeg vet, men betyr Jenta der jeg kommer fra [:)] Navn får hun ikke får hun kommer ut, selv om jeg har en god idè om hvs hun skal hete :)

Får håpe du får svaret du vil ha! [:D] Lykke til!

åå ja får krysse fingrene å håpe på det nest beste alternativet da[:)]

ORIGINAL: Enirdna

LYKKE TIL!!! Er veldig spent på resultat og hvordan det føltes!! Jeg skal avgårde i morra...Spent!!!
Er jenta di stor??

Vel.. ikke forbered deg på at dette er behagelig.. Det er absolutt overkommelig, men langt fra behagelig.. Det som var mest vont for meg var at overlegen presset på de pungtene som er øme hos meg, for de må ha baby'en opp av bekkene for å snu den.. Mi ville ikke opp..

Ho e vel ca på snitt, lå bitte litt under nå er hun bittelitt over.. lite hode, men litt over på kroppen for øyeblikket (Kan kanskje skyldes alt det godtere som jeg på mystisk vis har fått i meg.. ehm..) men nu e d slutt på masse søtt..

Lykke til i morgen!!
(ta med pauseunderholdning for det kan fort bli litt venting, ctg, vente på lege, ctg osv..)

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

åå ja får krysse fingrene å håpe på det nest beste alternativet da[:)]

Jepp.. Målet er å faktisk få prøve.. og det er jo ikke umulig å føde i sete, bare mye mer oppstyr rundt det, og litt mer risk innebærer det.. Men men..

Back
Topp