When it rains, it pours!!

lenemor

Forumet er livet
Ja, om det er noen som ikke kjenner det engelse uttrykket så betyr det at ting gjerne kommer i bolker - som når man endelig får seg barnevakt og teaterbilletter så dukker det opp to invitasjoner til selskap samme kveld....

Så, hva pøser her, tenker du da? Jo, det skal jeg si deg (jeg er dronningen av uthaling i dag [:D])

JEG SKAL JOBBE!!!

Ja, jeg fikk telefon i ettermiddag om jeg kan jobbe i morgen, torsdag og fredag (på dagsenteret jeg gikk og leverte åpen søknad på mandag).

Jeg svarte at jo, jeg vil veldig gjerne, og jeg kan i morgen og på fredag... men jeg kan ikke på torsdag, for da skal jeg

PÅ JOBBINTERVJU!!!!

(ja, for bare et par timer før de ringte meg fra dagsenteret fikk jeg telefon fra en av jobbene jeg har søkt på - og de vil gjerne treffe meg!!)

Skal si ting skjer brått her - så jeg er glad at August har hatt et par litt lengre dager i barnehagen nå (10-15), for i morgen blir det nesten full dag - jeg skal jobbe fra 8 til 3

WOW Så flott da lenemor. Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne. [:D]

takk, jeg er helt i ekstase. Blir litt travelt noen dager her da - G reiser jo til Ålesund for innleggelse til operasjon i morgen tidlig, og så kommer han hjem igjen på torsdag, som tilfeldigvis også er 40-års-dagen hans. Jeg skal jobbe igjen på fredag, og på lørdag venter jeg innrykk av slekt for å feire den nyopererte... så nå må plutselig kveldene tas i bruk til vasking og baking i stedet for dagene. Jammen bra jeg fikk unna litt kakepynt i formiddag [:D]

Så bra lenemor.. [:)][:)] Lykke til på intervju [;)][:D] Det blir spennende.Skal krysse fingrene for deg [:)]

Også lykke til med feiring av 40-årsdag!!! [:D]

Så kjekt å høre Lenemor!
Lykke til med jobb og ellers en travel uke[:D]

Åhhh så utrolig bra!!! Dette er jo supert!! Lykke til på intervjuet og på jobb i morgen[:D]

Så bra!! Og ikke minst spennende. Krysser fingrene for at det går din vei i jobbsammenheng nå!

Lykke til med både jobbing, intervju og bursdagsfest![:D]

oi oi oi her skjer det ting. Så bra lenemor.
Lykke til med jobbing, interju . Skal se du har snart 100% jobb fast.

Wuhuuuuuu!

Så utrolig bra![:)]  Det ordner seg for snille piker vet du![;)]

Så bra!! [:D] Ordner seg for snille jenter ja.. [:D]

Jippiiii! Dette har jeg ventet på! Så spennende med intervju da! Lykke til![:D]

Tusen takk for lykkeønskninger.. dette er vanvittig spennende... det blir noen nervepirrende dager nå - særlig i morgen, egentlig, som blir August sin første hele dag i barnehagen, G skal i narkose og jeg skal ha opplæringsvakt (som bare blir en bagatell)

Merker at dette gjør underverker for psyken min - det er slitsomt og vondt å føle seg helt nytteløs, og hver eneste dag må jeg svare på spørsmål om jeg har begynt å jobbe igjen eller hvor jeg jobber nå... og hver gang må jeg svare at jeg ikke har noen jobb.. nå trenger jeg ikke svare det lenger

WOW!! dette er jo kjempebra snuppa!! veldig glad på dine vegne! [:D] Det ordner seg alltid for snille jenter..[:D][:D]

Hipp hipp hurra!!! Superglad på dine vegne!! Krysser fingrene for jobbintervjuet også jeg da!! Spennende!

Så gode nyheter [:D][:D][:D][:D] Lykke til på intervju, dette klarer du fint[:D][:D]

ORIGINAL: lenemor

Tusen takk for lykkeønskninger.. dette er vanvittig spennende... det blir noen nervepirrende dager nå - særlig i morgen, egentlig, som blir August sin første hele dag i barnehagen, G skal i narkose og jeg skal ha opplæringsvakt (som bare blir en bagatell)

Merker at dette gjør underverker for psyken min - det er slitsomt og vondt å føle seg helt nytteløs, og hver eneste dag må jeg svare på spørsmål om jeg har begynt å jobbe igjen eller hvor jeg jobber nå... og hver gang må jeg svare at jeg ikke har noen jobb.. nå trenger jeg ikke svare det lenger

Kjenner godt til den følelsen altså, klaga vel endel her og om det en stund, men så plutselig hadde jeg jo tre jobber[8D] Har to nå da, og satser på at ting ordner seg med bare en flott jobb til slutt [;)] Og det vil ordne seg for deg og, det er jeg helt overbevist om[:D]

Hurra for lenemor - gratulerer så mye med så mange nye muligheter som ligger framfor deg. Lykke til med jobbintervjuet - krysser fingrene for at de syns like godt om deg som vi "her inne" gjør[;)][:D]

Back
Topp