Wheat vinterdress

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Noen som har erfaring med størrelsene til disse? Vi ønsket oss nå i julegave i str 92. Til å bruke til høsten ved barnehagestart 2015. Mini vil da være over 1,5 år når du begynner å bruke den. Synes den virker så stor, men samtidig så virker 86 så lite igjen. Hvilken str ville dere gått for?

Jeg har ingen erfaring å skryte med, men jeg kommer til å kjøpe dress i 92 på salget til barnehagestart.

Jeg har ingen erfaring å skryte med, men jeg kommer til å kjøpe dress i 92 på salget til barnehagestart.
Føler også det bør bli 92.. Vanskelig dette her:p må jo finne ut om jeg skal beholde den eller nytte den inn i 86..

Jeg ville hatt 92, bedre med litt romslig og at den varer lenger.. Slike dresser gjør ikke noe om er litt bæggi, er jo strikk i arm og ben?

Jeg ville hatt 92, bedre med litt romslig og at den varer lenger.. Slike dresser gjør ikke noe om er litt bæggi, er jo strikk i arm og ben?
Er det jeg også tenker.. Da kan hun kanskje bruke den i 2016 også. Men så har jeg hørt at de ikke bør ha så store dresser at de ikke kan bevege seg skikkelig. Det er strikk i både armer og bein ja.

Jeg har ikke erfaring med den, men jeg ville ikk kjøpt 92. Dresser er som regel store i størrelsen. Vi jar fra Name it og ticet nå, begge i 74. De er ganske store.
Er vanskelig å bevege seg hvis det er for stort.

Jeg har ikke erfaring med den, men jeg ville ikk kjøpt 92. Dresser er som regel store i størrelsen. Vi jar fra Name it og ticet nå, begge i 74. De er ganske store.
Er vanskelig å bevege seg hvis det er for stort.
Vi har en fra hm nå. Den er også i str 74. Ja har hørt at det er viktig at de ikke er for store. Samtidig er det jo en risiko å ta hvis den er for liten når hun begynner i barnehagen..

Det kommer jo også ann på om hun er stor eller liten av vekst. Vi kommer uansett ikke til å kjøpe noe til barnehagen før til senhøsten neste år. Hun trenger jo ikke vinterdress i august, så det er jo snakk om nesten et år til, hvertfall 9 måneder. Spør du meg er det vanskelig å planlegge så langt fram i tid.

Vi ga bort ulltøy til niesen i 92 da hun var 1,5 år. Det var altfor stort, så hun fikk ikke brukt det før året etter.

• Liker
Reactions: BMC
Her er vinterdressen jeg kjøpte i str 80 plutselig blitt veldig knapp! Trodde den skulle holde hele vinteren jeg :p tørr ikke kjøpe noe til neste vinter...

Det kommer jo også ann på om hun er stor eller liten av vekst. Vi kommer uansett ikke til å kjøpe noe til barnehagen før til senhøsten neste år. Hun trenger jo ikke vinterdress i august, så det er jo snakk om nesten et år til, hvertfall 9 måneder. Spør du meg er det vanskelig å planlegge så langt fram i tid.

Vi ga bort ulltøy til niesen i 92 da hun var 1,5 år. Det var altfor stort, så hun fikk ikke brukt det før året etter.
Er helt enig i at det er lenge til. Men slik er det jo desverre når de fyller året så nærme jul. Hadde hun fyllt år i august så kunne vi ønsket det til bursdagen da. Vi har ikke lyst å få masse unødvendige ting til jul og bursdag. Da vil vi heller ønske oss litt dyre ting som vi trenger.

Her er vinterdressen jeg kjøpte i str 80 plutselig blitt veldig knapp! Trodde den skulle holde hele vinteren jeg :p tørr ikke kjøpe noe til neste vinter...
Nei det er jo lenge til.. Men vi ønsker å slippe å kjøpe dyre ting selv..

Nei det er jo lenge til.. Men vi ønsker å slippe å kjøpe dyre ting selv..
Ser den :) syns det er så vanskelig å vite.. Bytter du til 86 risikerer du jo at den ikke passer, mens 92 vil passe året etter kanskje om den ikke pass neste vinter? Aner ikke jeg.

Størrelser er skikkelig vanskelig :o mini fikk reimadress i str 80 som han skal bruke nå..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan passet han den da? Her har hun en dress fra hm i str 74 som er passelig nå. Men tror den er veldig stor i str.

Den er bittelitt stor, reima str 74 begynner å bli litt snau.. Tror reima er store i størrelsen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp