What!?!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
ImageUploadedByBV Forum1364660319.335884.jpg

Mens jeg satt opptatt med å skrive her inne sovna lillemor helt av seg selv på sofaen her!! Det har aldri skjedd før altså!! (elsker at hun har tatt smokken, den gjør underverker. Selv om ho spytter den ut når ho har sovna av og til da :) )...
 
Vis vedlegget 9734

Mens jeg satt opptatt med å skrive her inne sovna lillemor helt av seg selv på sofaen her!! Det har aldri skjedd før altså!! (elsker at hun har tatt smokken, den gjør underverker. Selv om ho spytter den ut når ho har sovna av og til da :) )...
Gratulerer med smokk- og sovelykke!! Nydelig vakker jente du har:)
 
Hurra for begge deler!:D
Så nydelig lita frøken!:)
 
Takktakk :) ja, hun er nydelig :) helt objektivt selvfølgelig :p
 
Takktakk :) ja, hun er nydelig :) helt objektivt selvfølgelig :p
Du må forresten komme deg på pc snart og endre ticker;) Storken flyr snart ut av skjermen på høyre siden;)
 
Du må forresten komme deg på pc snart og endre ticker;) Storken flyr snart ut av skjermen på høyre siden;)
haha! Har ikke tenkt over det jeg :p må ta meg en tur innom pcn snart da :p
 
Så nydelig :D
Så bra hun endelig tar smokken :) Snuppa her gjør ikke det, prøver litt hver dag, men har hun ikke tatt den innen hun skal på tre mnd kontroll i mai gidder jeg ikke prøve mer heller, da slipper vi også smokkavvenning om et par år :)
 
haha! Har ikke tenkt over det jeg :p må ta meg en tur innom pcn snart da :p
Hihi;-) Det gjorde ikke jeg heller før jeg plutselig var inne og så tickerene;-)
 
Så nydelig :D
Så bra hun endelig tar smokken :) Snuppa her gjør ikke det, prøver litt hver dag, men har hun ikke tatt den innen hun skal på tre mnd kontroll i mai gidder jeg ikke prøve mer heller, da slipper vi også smokkavvenning om et par år :)
Gruer meg til smokkeavvenning, ja.. Må ta eldste sin om et halvt år ca:p Men regner med det er enklere enn å venne av tommelen;-)
 
Back
Topp