What to wear???

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Seriøst, jenter... Hva har dere på dere om dagen? Mulig det bare er meg som er så stor men det er jo INGENTING som passer lenger! Har én mammabukse som passer, den andre jeg kjøpte bare sklir ned og er dritt irriterende så den har jeg gitt opp. Finner ingen fine gensere/topper noe sted (vil ikke ha ammetopper), og jeg jobber i Oslo (bodde der også inntil for noen uker siden) - det burde da finnes NOE noe sted?? Endte opp med å bestille mammaklær på Ellos.no her om dagen (etpar gensere, to kjoler, etpar strømpebukser og et par jeans), men må sende halvparten tilbake. Blir sprø
 
har ikkje det problemet da jeg har arvet det mestemitt fra søs så det er heller litt vel stort så eg ser ut så ein boms uansett ka eg har på :/ harkjøpt et par jeans som passer snart håpe eg :) men t-shirts er størsteproblemet mitt magen stikker ut under :/ syns gravid t-sirts er korte :(
 
Har et par mammabukser som passer, og bruker mye tunikaer og kjoler med empirliv. Empirliv er genialt! Passer iallfall for meg, men vil tro det burde passe de fleste?
 
Har et par mammabukser som passer, og bruker mye tunikaer og kjoler med empirliv. Empirliv er genialt! Passer iallfall for meg, men vil tro det burde passe de fleste?
Nå ble jeg litt usikker på hva empirliv er...:/ Er det at det er strikk i livet, litt høyt opp eller noe? Og hvor er det best utvalg isåfall?
 
har ikkje det problemet da jeg har arvet det mestemitt fra søs så det er heller litt vel stort så eg ser ut så ein boms uansett ka eg har på :/ harkjøpt et par jeans som passer snart håpe eg :) men t-shirts er størsteproblemet mitt magen stikker ut under :/ syns gravid t-sirts er korte :(
ENIG!! De er dritkorte:( Hele poenget forsvinner litt da...
 
Mammabukser og mammatopper med halvlange armer fra hm.. Litt kjedelig men behagelig ;) og en cardigan utenpå om d e kaldt..


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Her går det mest i mammatights og tunikaer eller kjoler med emperieliv, veldig mykt og behagelig å gå i. Ellers har jeg et par mammabukser (i myk bomull) og lange mammatopper fra HM, sitter fint og er veldig behagelig.
 
Anbefaler mamma thightsene fra HM på det sterkeste. De sklir ikke!! Og alle mammabukser slir på meg da jeg ikke har hofter og rumpa er flat, så buksene har ingenting å henge på..... Så thights med kjole/tunika over er genialt og superbehagelig!

Ellers har jeg arva mammaklær fra to venninner denne gangen, så har nesten ikke kjøpt noe. Siden alt sklir uansett kan det være det samme. Men fikk masse fint tøy fra venninnene mine, så har faktisk masse fint å gå med.. Har også noen gamle klenodier fra 2008, men ikke brukt dette foreløpig.

Mitt største problem nå er BHer... puppene har vokst 1-2 størrelser, så er nå oppe i 85 E, og da må jeg kjøpe sånne dyre BHer i spesialbutikker og det vet jeg ikke om jeg gidder siden jeg om en kort stund må over på amme BH uansett... Og når jeg er ferdig å amme krymper de vel litt tenker jeg..... Noen som har tips til gode, ikke så dyre BH, er for store pupper??
 
Anbefaler mamma thightsene fra HM på det sterkeste. De sklir ikke!! Og alle mammabukser slir på meg da jeg ikke har hofter og rumpa er flat, så buksene har ingenting å henge på..... Så thights med kjole/tunika over er genialt og superbehagelig!

Ellers har jeg arva mammaklær fra to venninner denne gangen, så har nesten ikke kjøpt noe. Siden alt sklir uansett kan det være det samme. Men fikk masse fint tøy fra venninnene mine, så har faktisk masse fint å gå med.. Har også noen gamle klenodier fra 2008, men ikke brukt dette foreløpig.

Mitt største problem nå er BHer... puppene har vokst 1-2 størrelser, så er nå oppe i 85 E, og da må jeg kjøpe sånne dyre BHer i spesialbutikker og det vet jeg ikke om jeg gidder siden jeg om en kort stund må over på amme BH uansett... Og når jeg er ferdig å amme krymper de vel litt tenker jeg..... Noen som har tips til gode, ikke så dyre BH, er for store pupper??

Ville bare kjøpt ammebh nå jeg, det trenger du jo uansett om du tenker amme ;)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Ville bare kjøpt ammebh nå jeg, det trenger du jo uansett om du tenker amme ;)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
Hm, ja kanskje det..... men det føles litt feil på en måte..
Og ja, her skal det ammes! Siden jeg har ammet uten problemer før og syns det er veldig koselig så har jeg tenkt å amme denne her til hun er konfirmert!! Siden det blir siste babyen min.. hehe
 
Thigts og topp/tunika.
Bruker faktisk mine egne klær enda, jada magen er blitt stor.. Så kanskje klærne i utgangspunktet var for store???


Må vel kjøpe meg noen nye bh'r snart og. Kjøper bare vanlige jeg for jeg skal ikke amme uansett.
Også trur jeg at jeg må ha meg en tights til og noen tunikaer.. Jeansen mine har jeg lagt bort for lengst.
 
Back
Topp