Ja hehe
Ordet expect betyr nå nada for meg 
Men ja!
Hva forventer du av dine ivf runder? Så klart vil vi alle bli gravide og få et barn (eller fler) på slutten av det her men det jeg spør om er :
Hva forventer du av deg selv og partner for eksempel gjennom det her?
Hva forventer du av sykehuset?
Hva forventer du av jobben din?
Interessant å lese hva dere andre tenker midt oppi dette!
Jeg kan jo begynne!
Jeg forventer at mannen min skal være støttende og positiv i forhold til sykehus besøk, legetime etc da han dessverre hater å gå til legen. Jeg forventer at sykehuset informerer meg godt så jeg ikke får kontroll angst..
Og av jobben håper jeg på å få veldig fleksible dager og mulighet til å ta fridager ved uttak og innsett! De vet hva vi skal gjennom og er veldig støttende!
Hva tenker du?
Ordet expect betyr nå nada for meg 
Men ja!
Hva forventer du av dine ivf runder? Så klart vil vi alle bli gravide og få et barn (eller fler) på slutten av det her men det jeg spør om er :
Hva forventer du av deg selv og partner for eksempel gjennom det her?
Hva forventer du av sykehuset?
Hva forventer du av jobben din?
Interessant å lese hva dere andre tenker midt oppi dette!
Jeg kan jo begynne!
Jeg forventer at mannen min skal være støttende og positiv i forhold til sykehus besøk, legetime etc da han dessverre hater å gå til legen. Jeg forventer at sykehuset informerer meg godt så jeg ikke får kontroll angst..
Og av jobben håper jeg på å få veldig fleksible dager og mulighet til å ta fridager ved uttak og innsett! De vet hva vi skal gjennom og er veldig støttende!
Hva tenker du?

, og jeg var helt ærlig på intervjuet om prosessen vår. Lederen min er supergira og heier på oss (til tross for at jeg bare har møtt personen noen få ganger) 

og si ifra ved smerter,ikke bare være sta.