kariannemor
Elsker forumet
jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre med samboern min... han klarer ikke forholde seg til graviditeten min i det hele tatt og vil bare at jeg skal ta abort, og det er ikke aktuelt... denne graviditeten er langt i fra planlagt, vi hadde et uhell og jeg tok angrepille et par dager etterpå(dette var i helga, så måtte vente til mandag), men spira mi festa seg forde. jeg har hatt 2 MA tidligere og 1 SA, og det har vært tøft nok det, så klarer ikke ta en abort hvor jeg med vilje velger bort barnet. Jeg vil gjøre det beste ut av det selv om det ikke passer å få baby akkurat nå, men det skjønner ikke sambo, han mener jeg er egoistisk som ikke vil ta abort... Veit at sist gang jeg hadde MA var det utrolig tungt for han, og han er redd for at det skal skje igjen så da syns han det er bedre å "bare" ta en abort istedefor å være redd for at noe galt skal skje. Veit ikke hva jeg skal gjøre, han vil ikke prate om det og jeg er redd han vil gå ifra meg... Vil ikke bli alenemor, men heller det enn å ta abort... Er i tillegg veldig hormonell om dagen, så kjenner jeg ikke klarer å tenke 100% rasjonelt... Dette ble kanskje veldig sytete, men godt å få tømt seg litt og håper dere har noen råd til meg?