what to do?

M*

Forumet er livet
VIP
Eirik og jeg skulle egentlig på andre del av "godt samliv" kurset i dag,som varer i fire timer. Men siden jeg har så vondt i ryggen dropper vi det. Hvis jeg skulle sittet fire timer på pinnestoler i kveld tror jeg ikke at jeg hadde klart å gått på flere dager.. uansett.. vi har jo spurt farmoren til Teo om hun kan passe Teo i kveld,for første gang.. Tror hun gleder seg.. Men nå trenger jo forsåvidt ikke vi barnevakt lengre da[&:] får dårlig samvittighet hvis vi ringer og sier NÅ at hun ikke trenger å komme.. Skal vi bare la henne komme,og så kan Eirik og jeg dra på butikken å handle for hele uka eller noe da..?[8|] sånn at hun hvertfall får litt alenetid med han.. hmm..
 
hva hadde dere gjort?
 
Jeg hadde nok bare latt henne komme, ettersom det er hennes første gang og at hun gleder seg så[:)]
Jeg haaater å se/høre at folk blir skuffa, så jeg hadde bare dratt å shoppa litt, tatt en kaffe, handle inn for hele uka som du sier e.l..[:)]
 
Jeg ville ha latt henne komme, så har jeg dratt på butikken uten noe stress og bare kosa meg![:D]
 
Jeg ville ringt og sagt fra, men sagt at dere gjerne vil at hun skal komme likevel, så dere for handlet e.l., for da har hun iallfall et valg om å komme eller ikke. Syns man må respektere andres tid såpass...(oi, der hørtes jeg streng ut, gitt)[;)]
 
ORIGINAL: kenguri

Jeg ville ringt og sagt fra, men sagt at dere gjerne vil at hun skal komme likevel, så dere for handlet e.l., for da har hun iallfall et valg om å komme eller ikke. Syns man må respektere andres tid såpass...(oi, der hørtes jeg streng ut, gitt)[;)]

 
ja,vi ringe å sa ifra[:)] og hun var ganske sliten etter jobb,så tror det passet henne fint å ikke måtte være her helt til 22 i kveld,i og med at hun må opp klokka 5 i morra tidlig også.. men hun ville gjerne komme en liten tur da,så da drar vi å handler eller noe i mellomtiden[:)]
 
Back
Topp