What to do..

Frukasp

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Så sliten nå.. Lille har kavet i to døgn snart, mat, mat, mat, pupp, pupp, pupp.. Hun har fått mme på to måltider nå og sovet som en stein siden. Jeg pumpet nettopp nå og fikk 75ml på begge.. Før fikk jeg det dobbelte, og begynner og lure på om melken forsvinner, akkurat nå er jeg så sliten jeg vurderer og gi opp hele ammingen, kan det skyldes økedøgn? Men hvorfor så lite i pumpingen? Føler ikke hun blir skikkelig mett, og sulten en time etter mat og hyler skikkelig, og jeg forstår ikke alltid at det er mat hun vil ha, da hun kanskje akkurat har fått mat.. Syns det er så vondt og ikke kunne mette frøkna..

Høres ut økedøgn ja!!

Hold deg til samme bryst i noen timer - så hun får i seg den fete melken som metter. Ellers blir hun sulten fort igjen!

Pumping er ingen indikasjon på hvor mye melk du har, babyen får ut mye mer.

Benk deg foran tv-en med ammekurv - stol på deg selv - så øker dere sammen melken - fantastisk teamwork! ❤️

Lykke til!

Hadde samme her for noen dager siden. To dager og netter hvor hun hang i puppen. På tredje dagen ble det bedre. Bedret seg og når jeg la inn bleieskift når hun var "ferdig" å amme for så å legge henne til igjen etterpå. Da fikk hun i seg den fete melken som nevnt over. Jeg måtte pumpe for to dager siden grunnet tette melkeganger og fikk ut overraskende lite melk på begge bryst. Men, om jeg håndmelket etterpå fikk jeg ut mer og hun virker happy nå og får tydeligvis i seg nok:)

Har akkurat samme utfordringen her, sover bare en time i strekk på natta mellom hver amming..

Har våre igjennom det samme ;)
Hold ut ;)
Her fortsetter jeg bare, og legge til så mye hun orker selv om det Max går 30 min mellom ammingen. Vet at det bare er en overgang. :D

Noen får ut lite melk med pumping. Meg selv inkludert!:) det er en dårlig indikasjon på hvor mye melk du har da baby som oftest får ut mye mer enn ei pumpe:)

Back
Topp