Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ringe før kl 20 for da stenger dem. Får vel bare si at jeg har blitt syk (liten hvit løgn bør vel være ok).Eg hadde ringt i dag og gitt beskjedså slipper du å stresse no mer me det i morgen
mindre å tenke på
![]()
Hehe. Håper de bare ikke ser meg på Riksen imorgen daSkyld på magesjau. Det er jo ekstremt smittsomt så da vil de sikkert ikke ha deg på jobb
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg ringer å sier jeg er syk bareHmmm.... Si at du skal på en undersøkelse da.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei huff jeg har vurdert det å klarer det ikke. Håper for Guds skyld jeg slipper en runde til. Jeg bare klarer ikke fortelle det til vilt fremmede, har nettopp fortalt det til søsteren min (før vi startet) å det i seng selv var vanskelig nok. Håper jeg slipper å gå igjennom dette en gang til. Får tårer i øyene idag bare ved tankenJeg ville absolutt fortalt "sannheten" hero. Det innebærer jo ikke at hele sykehuset/arbeidsplassen din skal få vite hva dere gjennomgår, men enkelt og greit din nærmeste overordnede. Du gjør ting så utrolig mye enklerer for deg selv på den måten. Spesielt siden du ellers stresser litt rundt dette. Hvorfor ikke da legge bedre til rette for deg selv? Vet jo at det er overstått nå, men til en eventuell neste runde vil jeg nok tenkt meg litt om og gjort det annerledes. Lykke til videre med rugingen!![]()