What to do?

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Skal i konfirmasjon til søskenbarnet mitt tidlig i mai, jeg er 8-9 uker på vei. Der får vi tydeligvis servert hvalkjøtt, noe jeg selvsagt ikke kan spise.. Hadde ikke tenkt at noen skulle vite at jeg var gravid helt enda, så hvordan kan jeg unngå å spise kjøttet uten at noen fatter mistanke eller starter å stille spørsmål?

Skal i konfirmasjon til søskenbarnet mitt tidlig i mai, jeg er 8-9 uker på vei. Der får vi tydeligvis servert hvalkjøtt, noe jeg selvsagt ikke kan spise.. Hadde ikke tenkt at noen skulle vite at jeg var gravid helt enda, så hvordan kan jeg unngå å spise kjøttet uten at noen fatter mistanke eller starter å stille spørsmål?
Hmm, den er vrien. Vet de om du liker det eller ikke? Hvis ikke kan du jo gjerne skylde på det.

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Forsyne deg med masse tilbehør og poteter, og prøv å skjule at du ikke har kjøtt, med masse saus? :p Om de ikke vet du liker det, så kan du jo si at du ikke liker det desverre :) Men at tilbehøret var veldig bra! ;)

Kan jo selvsagt si at jeg ikke liker det.. Har spist det før og er stort sett altetendes så vet ikke om de kjøper den :p Også har jeg har en bestefar og noen brødre som kommenterer slike ting og ikke lar det gå forbi i stillhet :p Haha :P Men bare noen uker etterpå så får de jo vite hvorfor :)

Ta en kjøttbit og skjær den opp og spis alt det andre rundt så ser det bare ut som om du har tatt til deg for mye :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ta en kjøttbit og skjær den opp og spis alt det andre rundt så ser det bare ut som om du har tatt til deg for mye :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Lurt, tror det blir noe sånt.. Ta generelt alt for mye tilbehør, og bare en liten kjøttbit. Skjære den i biter og pirke litt i maten, spise litt tilbehør, og legge igjen alt kjøttet og litt tilbehør :p Folk flest er jo så opptatt av hva de selv spiser så forhåpentligvis er det ingen som legger merke til det :p

Back
Topp