What to do?:/

Mom2be

Betatt av forumet
Skal på middag til svigerfar nå og som alle andre år blir vi nok servert roastbiff. Han vet jeg liker det, så om jeg spiser pølser med vesla i stede kommer alle til å skjønne at det er noe. Føler vi kanskje bør si noe nå, men samboeren er ikke helt varm i trøya ennå og har ikke vendt seg til graviditeten selv ennå, så jeg sliter med å overtale han. Er 6+6 i dag.

Si at du ikke føler deg bra kanskje? :) hvor ikke kan du kanskje lure deg en bitteliten bit, så si at du ikke er helt i form :) går nok helt fint å ta en liten bit ;)

Tror det blir vanskelig å lyve om det med mindre du "må bli hjemme pga sykdom" eller noe. ;)

Er det jeg tenker å... Tror de merker det om jeg smugspiser av pølsene til vesla liksom:p

Phu... Han skal servere biff. Men kan jeg spise den om den er rosa?:/

Du bør passe på at den er godt stekt :-) det kan du jo evt. bare be om, si bare at du fikk lyst på godt stekt

Phu... Han skal servere biff. Men kan jeg spise den om den er rosa?:/

Nei, ikke noe rosa kjøtt i graviditeten. Be om gjennomstekt. :-) Dersom dere ikke pleier å spise biff sammen kan du kanskje si at du liker biffen best helt stekt?

*Taster på app på mobilen*

Ringte svigerfar å spurte. Han skal helsteke biff, så da blir jo alt rosa.

Ringte svigerfar å spurte. Han skal helsteke biff, så da blir jo alt rosa.

Hvis du ikke har spist det med dem før så kan du jo fortsatt spørre om dine biffskiver kan få en runde i stekepannen? :) Blir sikkert vanskelig om de vet at du vanligvis liker blodig biff da..

*Taster på app på mobilen*

De vet jeg liker den rosa til vanlig... Argh, typisk...

Kan du diskret plukke til deg endestykkene? De er vel ofte bedre stekt. Og fylle tallerkenen med masse tilbehør så syns det kanskje ikke så godt at du spiser lite kjøtt?

Det var lurt:) takk:)

Ta endestykker hvis du får tak i, og evt så smale skiver som mulig. Er du heldig så er sausen varm nok til å steke den ferdig. Er ikke så mye varme som skal til før den blir gjennomstekt. Eller så får du prøve å distrahere og la biffen bli for lenge i stekeovnen :)

Back
Topp