What to do!!???

Ryttermamma83

Flørter med forumet
Jeg er heeelt nygravid, 3+2. Hadde en veldig tydelig positiv GT 5dpo, så jeg misstenkere at EL var noe tidligere enn slike kalkulatorere regner ut. Anyhow. Jeg er øm og har stikkinger nederst i magen. Puppene er lmme som fy, og jeg produserere nok gass til å lag en liten bombe snart. Men det er uproblematisk.
I går kveld ble jeg akutt dårlig, og spøy som en gris. Kaldsvettet og var klam all over. Hodet verket, og det var i det hele tatt umulig å gjøre annet enn å ligge flatt i senga med spybøtta mi. Hvis dette er veien fremover så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre! Klarer ikke fungere i arbeid slik. Får jo heller ikke i meg noe mat,og formen er på edringens vei først nå som jeg er våken, nydusjet og har fått i meg litt mat. Er det flere som har det slik? Hva skal jeg gjøre?
 
ikke sånn hos meg, så kan desverre ikke hjelpe deg. men det er ikke omgangssyka da, det er det jo mange som er ramma av rundt disse tider
 
Er vel sjelden at kvalmen kommer så tidlig, ville holdt en knapp på omgangssyke, forbigående blodtrykksfall el.
 
Vet at det går omgangssyke om dagen, og mange får den ganske hardt. Krysser fingrene for at det er det:) (det går heldigvis ganske fort over! )
 
Håper det! Men omgangssyken kommer vanligvis litt i begge ender, og blir ikke bedre så fort! Dette var jo myyye bedre på 2-3 timer. Men jeg krysser fingrene og håper på omgangssyken eller noe slikt. Off all the things I thought I'd never say... ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Du må ha kommet lengre enn du tror.. Skrev du ikke en annen plass at aksjene ble lagt den 21 og 22? :D Da er du itilfelle 10-12 dpo ;) Kvalmen din kan muligens skyldes andre ting enn graviditet.. Får endelig håpe det så du slipper å spy hele svangerskapet. Min kvalme pleier å komme i uke 7-8.
Håper det går fort over !
 
Aksjene ble lagt 22 og 23 nov. Når teller man dpo fra da? Fra EL?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Ja! Jeg hadde det på akkurat samme måte! Trodde jeg skulle få influensa,men så er det jo bare kroppen som skal vasle til alle celler i kroppen om at de har fått en gjest. ;)

Varte bare 2-3 dager...nå er jeg bare megatrøtt (kan være for at jeg arbeider mye) og så stikker det litt i magen og brystene innimellom,men det er jo bare helt greit å bli minnet på at gjesten begynner å finne seg tilrette!

Ønsker deg god bedring!
 
Så bra! Håper det er slik til meg også. Hvor langt på vei var du de dagene du var dårlig?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Cellene kan leve opp til fem dager så du kan Self ha hatt eggløsning etter dette.. ;) Uansett ikke lett å vite nøyaktig når ting har sjedd. Det viktigste er at du ER gravid!! :D Jippi!
 
Back
Topp