• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

What to do...

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Hva gjør dere andre som er sykemeldt på dagtid? Jeg er sykemeldt 40% og holder på å kjede livskiten ut av meg de to dagene jeg er hjemme. Nesten som jeg må vurdere å jobbe 100% igjen sjøl om kroppen protesterer på akkurat det... Jeg er rastløs :o

Strikker babyklær! Og ser på ski-vm!! Jeg er ikke sykemeldt da, men det er stort sett der fritiden min går for tiden.

Må jo bare nyte tiden, får aldri den tiden tilbake på samme måte. Sove, se film midt på dagen, gå på cafe, lese en god bok. Jeg ser igjennom bilder og gjør ting som skulle ha blitt gjort :) deilig å være alene på dagen syntes jeg

Uff vet hva du mener. Jeg er 100% sykemeldt. Jeg kjeder meg kjempe mye om dagene. Ser frem til hvert eneste sykehus og legebesøk :) merker jeg begynner å bli litt lat også, så gidder ikle gå på kafé å sånn hehe. Gleder meg til mai nå jeg :)

Forstår deg sååå godt,er så kjedelig,hadde det ikke vert for at det er så utrolig vondt i bekkenet,hadde jeg tvunget meg selv på jobb:-)
Så dagene går storsett i å sitte på taben,se på tv og prøve å få gjørt små ting som jeg klarer:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Vet du, jeg har vurdert å lære meg å strikke for å ha noe å gjøre :) satt senest å så på strikkeoppskrifter i går kveld :)
Det er ikke vanskelig å lære seg i det hele tatt! Jeg begynte 12 januar og har siden det strikket et par sokker, babyshorts og babygenser og hals til meg selv!

Tips: begynn med engelske oppskrifter og søk på forkortelser på YouTube! Beste læremåten! Og med engelske oppskrifter har du veldig mange oppskrifter på nettet å ta av!

Haha... Ja det er så kjedelig at jeg må nesten flire :)
tenk hvor kjekt om vi alle hadde bodd litt nærmere så kunne vi ha møtes :)

har baka rundstykker i dag da, og fikk slått ihjel hele 30 min der, ohoo... :) bestemte meg også for at siden helgas shoppingraid går i vasken siden jeg skal passe nabohunden, at jeg like så godt kunne reise å handle litt for å slå ihjel end mere tid, og her e noe av resultatet ;)
ImageUploadedByBV Forum1361536688.637792.jpg

Masse godteri (1,4 kg for å være nøyaktig) horisontalen på sofan siden bekkenet protesterte høylytt (i tillegg til visakortet) og pretty little liars på netflix ;)

Det er ikke vanskelig å lære seg i det hele tatt! Jeg begynte 12 januar og har siden det strikket et par sokker, babyshorts og babygenser og hals til meg selv!

Tips: begynn med engelske oppskrifter og søk på forkortelser på YouTube! Beste læremåten! Og med engelske oppskrifter har du veldig mange oppskrifter på nettet å ta av!

Ja kanskje jeg bare skal hive meg ut i det da sjøl om jeg ikke tror slikt ligger for meg. I mine yngre dager nektet jeg og ta symaskinsertifikatet på skolen, så da skjønner du nok at jeg er et håpløst tilfelle på håndarbeid ;)

Back
Topp