What to do?

E

eLLe*meLLe

Guest
Skal feire nyttår med et vennepar i morgen. De har tre barn.

Den mellomste gutten har fått skarlagens feber men gått på antibiotika siden første juledag men er enda slapp og dårlig. Minste jenta fikk i går feber og har det enda.

Vi har jo hatt sykdom her i huset nesten hele desember, så frister lite med en ny runde. Hva gjør jeg?
Skal vi dra eller holde oss hjemme?
 
Den var vanskelig.
Personlig hadde ieg blitt hjemme, både av hensyns til mine egene barn og familie som jeg ikke vil skal bli syke, men jeg tenker også på barna i den andre familien.
Når man er syk og i dårlig form er det best med fred og ro rundt seg.
 
Skarlagebsfeber er ikke smittsomt når han har gått så lenge på antibiotika. Jeg ville hørt med mine venner om hva de tenker om at gutten orker selskap eller ikke. Og orker han selskap hadde vi dratt ;)
 
Jeg hadde nok holdt meg hjemme... :)
Siden minstejenta nå er blitt syk, så er det jo en fare for at hun smitter dere..
 
Jeg hadde nok holdt meg hjemme.. Ettersom miste jenta akkurat han blitt syk er det jo store muligheter for at smitten er i huset..
 
Hadde nok holdt meg hjemme jeg også :) Kan jo ha det koselig der også
 
jeg hadde vel hold meg hjemme tror je.... antar at siden det er 2 syke barn der kan jo både de og foreldrene være slitne.... oxo kan det vel være at hu minste er smittsom enda...
 
Jeg hadde nok helt sikkert holdt meg hjemme.... oppsøker ikke sykdom....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Snakket med venninna mi i kveld og de vil veldig gjerne at vi skal komme.
Men de var på legevakten med minste i kveld og hun hadde høy crp så blir nok til at vi holder oss hjemme
 
Leste nettopp at på grunn av smittefare ved svineinfluensa så bør man holde seg hjemme om man er syk, og unngå andre syke personer.
Folk kan jo være smittet uten å vite om det fordi de ikke blir alvorlig syke.
 
Ja det tenkte faktisk jeg også på.
Men nå har minsten også fått feber så vi. Blir hjemme
 
Back
Topp