What to do?

Småtass

Glad i forumet
Håper dere juni jenter kan hjelpe meg litt. Jeg skal på jobbmøte til London neste uke fra tirsdag til fredag. Når vi reiser til London går vi alltid ut og tar en øl og spiser sammen på kveldene. Jeg vil ikke at mine kolleger og sjef skal vite at jeg er gravid enda, men de vil nok ane ugler i mosen når jeg takker nei til alkoholen. Har en gutt på to år fra før og vet at folk forventer ett lite tilskudd etterhvert... Noen som har noen gode ideer til hva jeg kan si min avholdenhet skyldes uten at det virker for mistenkelig...?

Uff, den der er tricky! Spesielt når du vet at de rundt nesten "forventer" at du snart blir gravid igjen, hehe :) Kan du få sjansen til å bestille alkoholfritt kanskje? I tilfelle er det jo ingen som vil merke det utover kvelden... ;) Ellers kan du jo dra den "klassiske" med å skylde på en pencillinkur for et eller anna..? Er håpløs på sånne unnskyldninger selv, men lykke til :)

Uff, den der er tricky! Spesielt når du vet at de rundt nesten "forventer" at du snart blir gravid igjen, hehe :) Kan du få sjansen til å bestille alkoholfritt kanskje? I tilfelle er det jo ingen som vil merke det utover kvelden... ;) Ellers kan du jo dra den "klassiske" med å skylde på en pencillinkur for et eller anna..? Er håpløs på sånne unnskyldninger selv, men lykke til :)

Hva med å dra en hvit løgn om at du går på antibiotika for et eller annet? ;-)

Alkoholfritt blir vanskelig ettersom vi vanligvis bestiller sammen. Antibiotika har jeg og tenkt litt på, mulig at det er det som må bli løsningen :). Jeg får fake en halsbetennelse i helga ;). Ikke lett å holde den lille store hemmeligheten hemmelig gitt :)

He he, er ikke så lett å holde det hemmelig nei ;)
Men ville nok gått for antibiotika unnskyldningen jeg også.

håper du finner på noe smart:) har desverre ikke noen gode tips.

Ikke lett:/ I hvert fall ikke når dere bestiller samtidig.. Tror antibiotikakortet er det beste, selv om det er litt tynt...Lykke til med å holde den lille hemmelig litt til ;)

Antibiotika er vel litt lett å gjennomskue på.... Sliter du med noen smerter i armer/ledd kan du jo skylde på senebetennelse eller noe lignende og at du har fått sterke piller som ikke kan blandes med alkohol... ;-)

Back
Topp