What to do?

2for1

Flørter med forumet
Var visst litt kjapp her..

Saken er at meg og bf gikk fra hverandre i slutten av i fjor og jeg flyttet inn til mine foreldre.

Jeg meldte flytting for meg og min datter via nettet og det var ok, helt til jeg fikk ett brev fra folkeregisteret hvor det stod at de ikke godkjente flytting for datteren min pga vi har delt foreldreansvar.

Brevet fikk jeg ikke før i februar pga det havnet her og der og jeg var flere ganger innom folkereg men det var så lange køer at jeg måtte gå igjen.

Da jeg forrige uke var innom og det var 70 stk før meg i køen.. og jeg kom frem og ga damen alle papirene. Altså, flyttemelding med signatur fra bf + kopi av legitimasjon. Alt av papirene de ville ha, hadde jeg. 

Damen bak disken tok helt av og sa at dette var alt for sent osv. Jeg viste henne brevet jeg hadde fått fra dem at det ikke stod noen frist, men at jeg skjønte jo at det var litt sent, men vanskelig å vente i så mange timer pga jobb.

Så fikk jeg leil forrige mnd og jeg endret adr min til der og da kunne hun ihvertfall ikke gjøre noe. Jeg spurte om ikke hun kunne tilbakedatere det slik at vi stod registrert slik det skulle være. Jeg hadde jo alle papirene de ville ha.

Vi måtte vente 1,5 mnd på mekling, så den er jo datert i 2012.

Hva gjør jeg? Jeg er helt fortvilet! I dag har jeg fått tilbake alle søknader fra nav pga de har ikke engang reg at hun bor med meg, selv om dette ble ordnet for to uker siden, men da til den nye adressen min. :(

Jeg ser på nettet om jeg kan sende dem en mail, men kommer jo bare til skatteetaten.

Noen som har vært i samme situasjon?

Jeg har jo samværsavtale som viser til at jeg har henne mest, men er som sagt laget i 2012.

Back
Topp