What to do?

Escuro

Forumet er livet

Har et lite valgets kval her, hehe :)

Jeg skal på konsert på fredag. Det var egentlig mamma, samboeren og broren min som skulle. Men så kunne plutselig ikke brodern, så jeg fikk billetten hans. Og så kunne ikke samboern til mamma, for han trodde konserten var i Oslo og meldte seg på noen seminar dit siden de likevel skulle den veien (trodde han). Så da fikk samboeren hans billett. Og i dag ringte mamma og sa at hun også skippet det, siden hun skulle på tidligvakt den dagen og gruet seg for å kjøre til Bergen og være trøtt.

Så tenkte jeg å ta med Attila da, men samboern mener det ikke er lurt. Det er Jean Michell Jarre som har konsert, og samboern frykter det kommer til å være mange pilleknaskende junkier på konserten, siden det er litt sånn musikk.

Hva ville dere gjort? Det er sitteplasser vi har, så er ikke snakk om å stå trøkket inn i en folkemengde. Det begynner vel i 18-tiden og varer til ca 23 om jeg husker riktig. Eldstemann er 9 år... Vil gjerne ha feedback :)

 
Hmmmm, tricky.....
Altså, samboern din har jo et godt poeng, men samtidig så har dere jo sitteplasser..... Og det er jo fult mulig å se ann hvordan stemningen blir der, og blir den for pilleaktig så er det jo bare å trekke seg pent tilbake og dra hjem.....
Eg hadde med min eldste på Josh Groban konsert, kan ikke sammenlignes ang typen mennesker på konserten som du skal da, men altså, var salg av alkohol der og alt, og det gikk kjempe fint! Eneste var at hun ble litt rastløs på slutten, forståelig nok for en 4åring (snart5).... :)

Til sammenligning så hadde hun sååååå lyst å være med på Rihanna konsert! Men da satte eg foten ned.... Altså, joda, vi kunne ha stått langt bak, skjermet for alkohol og masse folk og dytting og det som var, hadde nok gått fint.... Men nei, der ville eg ikke tatt hun med!

Ser nå at det overhode ikke er noe hjelp i svaret mitt, men, sånn ble det no bare, hehe
 
Har ikke noe svar til deg egentlig.. Aner ikke hvilken type musikk det er, eller hvem artisten er. Og hva han liker. Eller hvem som hører på den musikken..

Men lillebror var på en rockekonsert i bergen når han var 9. Og vet om flere smågutter som var der. De kjørte fra haugesund før konserten og kjørte hjem etterpå. De hadde ikke sitteplasser, det var mye alkohol og rocka mennesker :p
Hadde det helt supert! Hele gjengen!
 


squakky skrev:
Har ikke noe svar til deg egentlig.. Aner ikke hvilken type musikk det er, eller hvem artisten er. Og hva han liker. Eller hvem som hører på den musikken..

Men lillebror var på en rockekonsert i bergen når han var 9. Og vet om flere smågutter som var der. De kjørte fra haugesund før konserten og kjørte hjem etterpå. De hadde ikke sitteplasser, det var mye alkohol og rocka mennesker :p
Hadde det helt supert! Hele gjengen!


*nikker som i at jeg er enig i det der :/ *
 
Annonserer litt på fb og ser om jeg får solgt en billett eller to. Skulle det skjære seg, kan jeg ringe billettservice og høre hva de tenker om saken. Alternativt kan vi gå dit med han, men se an folka og stemningen og gå om det skulle være noe.
 
No er jo eg sikkert verdens mest overbeskyttende mor da...(ikkje ment ironisk)
men eg hadde glatt tatt han med :)
om dette er musikk han liker også.

tror de pilleknaskende junkiene står fremme og er i sin egen verden :)
og dokke sitter jo bak og er sammen. tror du han tenkr over det da?
om ikkje dokke lager et stort nr ut av det?

tenekr det hadde vert kjekt for han eg å få en "utflukt" med noke son kjekt sammen med dokke to :)

 
Jeg tenker som så at junkiene er så opptatt av musikken og seg selv at det ikke burde være et problem, men man vet aldri på forhånd, selvfølgelig. Har han veldig lyst, ta han med, og hvis det blir slik at dere føler at dere ikke vil være der lenger, er det ikke lange veien hjem igjen.
 
Back
Topp