what to do?

kokken

Betatt av forumet
Gubben og jeg skal gifte oss i sommer:)  Vi laget gjesteliste og ble enige om å sette grensa ved tanter og onkler til middag....da ble vi nesten 50 stk...Så begynte foreldrene hans å mase om at vi måtte jo invitere søskenbarna hans,vel og merke ikke alle da..disse folka har vi ikke kontakt med heller,men vi måtte uansett...greit nok...Jeg har ikke invitert noen av mine søskenbarn fordi jeg ikke har kontakt med de..Da skulle det bli svindyrt også. Men idag ringte han og sa at mora hans ville vi skulle invitere et nabopar av de......til festen da....(ikke såå ille da) han har aldri nevnt de i de 7 årene vi har vært sammen,men han mente de var så nære...?! Jeg sa til han at hvis jeg skulle invitere alle som har vært nær meg i min oppvekst hadde d blitt jævli mange til slutt...dette koster jo da!! Er det jeg som er smålig?? Regner med han får viljen sin,men måtte bare få ut litt frustrasjon.........

Syntes DERE skal bestemme hvem DERE vil ha i DERES bryllup jeg!!

Og om svigermor på død og liv skal ha med noen, så får hun betale for de!

Nei du er ikke smålig i det hele tatt. Vi satte også grenseen ved tanter og onkler på begge sider. Å så innviterte vi de naboene, venner av foreldre, søskenbarn og alle vennene våre som vi hadde kontakt med til festen etterpå. Men det er klart at de som måtte reise i 10 timer ble også med på middagen, og det var ingen som sa noe på det,

Men skal dere betale det selv eller er det delt?

Takk for svar:) Vi skal betale bryllupet selv,svigerfar skal sponse musikken,men han har gidd 10.000 til alle barna sine når de har giftet seg.......

ORIGINAL: Aurora&Mamman

syns ikke du er smålig... tror jeg hadde blitt litt overrasket hvis jeg plutselig ble invitert i bryllup til noen jeg ikke har hatt kontakt med på maaaaaaaaange år...

det er deres bryllup...og da er det dere som bestemmer. det er deres dag og ingen andre kan bestemme hvem som skal komme....

Back
Topp