What to do??

aimie

Forelsket i forumet
Jenta mi var så trøtt i 6 tiden, at hun nektet grøt, så ammet henne og hun sovna rett før halv 7. Halvtimes tid tidligere enn vanlig. Nå er hun våken, så... skal jeg la henne ligge til hun sovner igjen, eller skal jeg ta henne opp å gi grøt og legge igjen senere? Hun sover vanligvis helt til i alle fall 5 om morgenen til vanlig...

jeg hadde gjort det siste. noen ganger har lillegutt vært for trøtt til å spise grøten sin at det eneste han vil er å sove.
da har jeg lagt han og vekket han etter en halvtime (hvis det er i nærheten av grøttiden) og da har han vært mer klar for å spise grøten også er han våken litt lenger enn vanlig. men de gangene det hatr skjedd så begynner han som regelt å gni seg i øya rimelig fort etterpå, så det har ikke blitt så sent allikevel.

men jeg syntes ikke noe om å snyte de for grøten deres. magen er klar for et tungt måltid for å sove tungt og godt. det blir nok mye gråting og hun kommer til å sove veldig lett hvis hun ikke får grøten sin.

om hun "bare" sover til 5 så ville jeg kansje ha gitt henne grøt...men du kjenner datteren din best :)

Takk for svar! [:D]

Har allerede tatt henne opp. Søsteren ligger på samme rom, så hun kunne ikke ligge der å bable å hyle så lenge [8D] 

Får se om hun vil ha grøt nå å håpe hun vil sove igjen snart [:)]

Jeg svarer litt sent, men jeg ville også tatt henne opp og gitt grøt [:D]

Back
Topp