what to do

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Kjøpte ny seng på bohus som kom i hus for 1 uke siden. Senga er knall, men når døra til rommet er lukket så blir det en utrolig ekkel lukt.. Er dette vanlig? Dette er en wonderland seng. Hva skal jeg gjøre? Noen erfaringer?

Setter utrolig pris på svar[:)]

Madrassene må luftes.. tar ei stund.. men så blir det KNALL[8D][;)]

Nå ble jeg glad[:D]
Var redd for at det var noe galt med den og at jeg måtte levere den tilbake[8D]
Jeg er blitt helt avhengig av den. Har aldri hatt så god seng

ORIGINAL: leonorasmamma

Var redd for at det var noe galt med den og at jeg måtte levere den tilbake[8D]Jeg er blitt helt avhengig av den. Har aldri hatt så god seng

Gjorde vi å[8D]

Kjøpte seg til over 30.000 og jeg begynte å gråte når jeg 2 natta ikke kunne forstå at den jæ-- lukta ikke ble borte[8D] trodde det var noe galt med senga[:D]

ORIGINAL: FRK John Deere

ORIGINAL: leonorasmamma

Var redd for at det var noe galt med den og at jeg måtte levere den tilbake[8D]Jeg er blitt helt avhengig av den. Har aldri hatt så god seng

Gjorde vi å[8D]

Kjøpte seg til over 30.000 og jeg begynte å gråte når jeg 2 natta ikke kunne forstå at den jæ-- lukta ikke ble borte[8D] trodde det var noe galt med senga[:D]

Lukta kom 2 natta her også. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og ha døra på gløtt. Vi betalte "kun" 17 000 kr for den var på salg[8D] (Ordinær pris er jo 32 000). Ikke rart vi vil at den skal være perfekt, og det er den virkelig bortsett fra lukta[:)]

Back
Topp