Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trico
ORIGINAL: #Åsen#
Hs sa her at når de begynner med det , at de ruller seg over selv... da er det greit...
=)
ORIGINAL: tullemor_86
ORIGINAL: ladylovelylux
Hs sa her at når de begynner med det , at de ruller seg over selv... da er det greit...
=)
Nå vil jeg bare få tilføye noe her.....
Jeg hadde et søskenbarn. Han var 8 mnd da han dødde i krybbedød... han krøyp og det hele. Om det var for han lå på magen, DET vet jeg ikke. Men en skal ikke slappe helt av ennå. selv om det syns at dem har kontrollen...
nei men skal du tenke slik så må du snu lenge[:-]
er jo 2 åringe rsom har dødd i krybbedød[8|]
jeg snur henne om hu ligger rart til..
ORIGINAL: jafris
Man vet jo ikke hvorfor egentlig barn dør i krybbedøden. Før i tiden var d annerledes, da la de babyer på magen fra de var nyfødt og man tror at kansje presset m å ligge på magen kan ha noe m d. Men man vet ikke sikkert og bare at d r en faktor.
så lenge barn klarer og vil selv, så tror jg ikke d r noe fare, man kan ikke være våken halve natten or å snu barna! eller gå å være redd hele tiden, da blir man jo gal.
Bør vel oxo tilføye at jg har en lillesøster som "døde" i krybbedøden. Mamma klarte å få liv i henne igjen, men da hadde hjernen vært uten oksygen i altfor lang tid. Hun r i dag 21 år og multihandikapet.
Man vet jo ikke hvorfor egentlig barn dør i krybbedøden. Før i tiden var d annerledes, da la de babyer på magen fra de var nyfødt og man tror at kansje presset m å ligge på magen kan ha noe m d. Men man vet ikke sikkert og bare at d r en faktor.
så lenge barn klarer og vil selv, så tror jg ikke d r noe fare, man kan ikke være våken halve natten or å snu barna! eller gå å være redd hele tiden, da blir man jo gal.
Bør vel oxo tilføye at jg har en lillesøster som "døde" i krybbedøden. Mamma klarte å få liv i henne igjen, men da hadde hjernen vært uten oksygen i altfor lang tid. Hun r i dag 21 år og multihandikapet.
Off, så forferdelig..... [:(]
Nei,en kan jo ikke det... men jeg ville gjort noen tiltak for å få babyen til å ligge på rygg litt lengre i allefall...
Trykk på magen? Jeg trodde det hadde noe med at hodet blir liggende ned i madrassen, at en puster inn den samme luften gang på gang... at hjernen får for lite surstoff..
Off, så forferdelig..... [:(]
Nei,en kan jo ikke det... men jeg ville gjort noen tiltak for å få babyen til å ligge på rygg litt lengre i allefall...
Trykk på magen? Jeg trodde det hadde noe med at hodet blir liggende ned i madrassen, at en puster inn den samme luften gang på gang... at hjernen får for lite surstoff..
Nettopp[:)] Man hører så forskjellig, ingen vet. vi har lenge støttet krybbedød saken og hører nye ting hele tiden. Men d eneste jg vet var at søstern min var svak fra før av. Man kan ikke stoppe utviklingen til barn mener jg, r de sterke nok til å flytte seg selv, r de sterke nok til å ikke ligge i en stilling som ikke r bra/behagelig.
Tror litt slik at d r som inni magen, noen bare mister man, uten at man finner noe feil og tror d r litt sånn m fødte babyer oxo, noen hjerter r bare ikke sterke nok[:(]
ORIGINAL: tullemor_86
=)
Nå vil jeg bare få tilføye noe her.....
Jeg hadde et søskenbarn. Han var 8 mnd da han dødde i krybbedød... han krøyp og det hele. Om det var for han lå på magen, DET vet jeg ikke. Men en skal ikke slappe helt av ennå. selv om det syns at dem har kontrollen...
nei men skal du tenke slik så må du snu lenge[:-]
er jo 2 åringe rsom har dødd i krybbedød[8|]
jeg snur henne om hu ligger rart til..
jaja, jeg vet ikke... [8|]
Har ikke det problemet, ennå... [:)]