What to do..sykt barn.

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Frøkna har vært syk hele denne uka her med ørebetennelse og høy feber.

Jeg og mannen skal reise bort denne helga i bryllup og mine foreldre kommer for å passe på henne.

Jeg merker at jeg synes det er litt vondt å overlate et sykt barn til mine foreldre.
Hun begynte på pencilin i går..

Hun sover stortsett og spiser lite/ingenting, men drikker vann.

Mannen sier han kan bli hjemme sammen med foreldrene mine (de må fly, så de kommer uansett).

Min mor har gleder seg ihjel til å passe henne og jeg tviler ikke på at hun og pappa gjør en god jobb med henne. Frøkna elsker å være sammen med henne!

Men hva gjør vi, reiser begge to? Eller bare jeg? (Det er ikke et alternativ at mannen kan komme i morgen).

Hun blir vel gjerne straks mye bedre så fort penncillinen har fått virke i et døgn eller to. Så lenge dine foreldre er gode omsorgspersoner og barnet er trygg på de så vil det nok gå bra. Selv har jeg overlatt min sønn til mamma når han har vært dårlig fordi jeg vet hun tar godt vare på han og i tillegg er en han kjenner godt. Så det må du nesten vurdere selv.

Med det forholdet jeg har til mine foreldre, og ikke minst de har til barna kunne jeg godt latt de være alene med dem selv ved sykdom.
Så det er jo i grunn det det kommer an på - hva magefølelsen sier.

Med det forholdet jeg har til mine foreldre, og ikke minst de har til barna kunne jeg godt latt de være alene med dem selv ved sykdom.
Så det er jo i grunn det det kommer an på - hva magefølelsen sier.

Samme her! Og en kur virker jo som regel veldig fort, så hun er mest sannsynlig på bedringens vei når dere reiser. Her så vi en stor forbedring allerede dagen etter vi begynte på kuren, og han hadde 40.3 i temp og var veldig slapp før vi begynte :)

Tenker på hva din datter vil og om hun kjenner dem godt nok til de er gode nok mens hun er syk...

Tenker på hva din datter vil og om hun kjenner dem godt nok til de er gode nok mens hun er syk...

Hun er veldig glad i mine foreldre, så tror ikke det er det som er problemet.

Jeg har ikke snakket med mamma enda, men foreløpig har vi bestemt oss for å dra.
Feberen er på 37, men hun sover enda da. Blir nok litt slapp av å ikke spise noe særlig.

Så lenge det er greit for dine foreldre dere drar begge så gjør det ;)

Vi dro, mine foreldre sa det var null stress. Mamma ville veldig gjerne sitte inne en helg med henne på fanget :)

Jeg går alikevell ut i fra at hun er mye bedre i morgen.

Jeg hadde nok ikke dratt, jeg vet hvor sabla vondt ørebettenelse så da ville jg att foreldrene mine der

Back
Topp