What to do??!! Middag hos svigers i morgen...

hormondyret

Flørter med forumet
Svigermor har invitert oss på middag og skal for det første lage noe jeg aldri har smakt før, og i tillegg innebærer det potetmos som jeg ikke er fan av fra før av og ikke klarer tanken på å spise nå.. emoticon

Nå som jeg er gravid er det ikke så mange retter som faller i smak og jeg klarer å få i meg. Det må være noe jeg vet at jeg liker, og jeg må i timesvis i forveien innstille meg på hva jeg skal spise til middag  Så.. kan ikke si at jeg gleder meg til imårn...

Tips til hva jeg kan gjøre?
 
Du kan si til henne at du er gravid?..........
 
Ellers kan du prøve så smått, og om du ikke får spist noe som helst så får du si at du ikke er helt i form.. (om du synes det er for tidlig å fortelle om graviditeten)
 
Kan være tricky den, ja. Så fremt dere ikke sier det som det er!? 
Jeg fikk litt lyst på potetmos nå, da. Spes om den er hjemmelaget... Vi er nå rare vi gravdie små piker... ;) Lykke til!
 
jeg hadde sagt at jeg var syk å blitt hjemme tror jeg. Bedre det enn å sitte der grønn i trynet og bare pirke i maten. men du kan jo også si at du er gravid, men viss ikke det går så hadde jeg droppet besøket. 

gjorde det slik selv i første sv.skap da svigers skulle lage noe jeg IKKE tålte tanken på  en gang. de forstod det godt da jeg forklarte grunnen noen uker senere 
 
Har egentlig ikke lyst til å si det så tidlig. Og dessuten er svigerfar bortreist i noen dager. Så.. må vel finne en eller annen unnskyldning

Veldig rar i matveien for tiden. Samboern min har kjøpt activia yoghurt for å se om det hjelper magen min. De har stått 2-3 dager i kjøleskapet og jeg har ikke tort å smake på dem. Heh..
 
hva med at du er opptatt med noe jobb/skole grier da, men kommer senere (etter maten)?
 

Jeg ville bare sagt det som det var. Svigerfar kan jo få vite det når han kommer hjem.

Activia hjelper og det smaker godt. Jeg var også skeptisk. Har det på samme måte med mat. Sliter med å få i meg helt vanlig mat.

 
hvordan gikk middagen?
 
Middagen er ikke før kl 18 i dag. Enda usikker på hva jeg skal gjøre. Min kjære sa til henne at jeg ikke er så glad i den typen mat og at det ikke er sikkert at jeg kommer til å spise. Og forklarte at jeg ikke ville være uhøflig.
I går var jeg kvalmere enn noen gang og hadde oppkast. Blir det samme greia i dag drar jeg ikke for å si det sånn

Så lenge hun ikke mistenker graviditet så kommer vi ikke til å fortelle enda.
 
Back
Topp