Gutten min har plutselig fått så vondt i magen sin[X(] Tror i hvertfall det er det, for han kan plutselig hylskrike i noen minutter for å så sovne helt utslitt[&o] og sånn driver han lenge! veit ikke hva jeg skal prøve å gjøre for å hjelpe han, har prøvd fenikkel-te, malt på smokken (hjelper ingenting annet enn att han er stille en liten stund for han koser seg med smaken) prøvd å massere magen hans og dytte bena opp mot magen for å få ut lufta (han presser veldig mye, og det er så vidt han får ut en promp innimellom så jeg tror det kanskje er luftsmerter) har prøvd å bære han på armen, og er flink til å ta han opp for å rape flere ganger når han spiser, men enda har han vondt![X(]
Nå fikk jeg mamma til å kjøpe minifom dråper i går, men er så skeptisk til å gi han det å? noen erfaringer med det?
Har slutta med tilegg om kvelden, for jeg tenkte kanskje det var NANen som ga han vondt i magen, men nå fikk han ikke i går og han er fortsatt utrolig i dag :(
Han fikk også sånn mixtur mot sopp som vi skulle prøve, men siden legen egentlig ikke trodde det var sopp så har jeg kuttet den ut i tilefelle det var derfor han fikk vondt, men som sagt.. han er fortsatt urolig i dag å[&o]
Noen gode råd?
Nå fikk jeg mamma til å kjøpe minifom dråper i går, men er så skeptisk til å gi han det å? noen erfaringer med det?
Har slutta med tilegg om kvelden, for jeg tenkte kanskje det var NANen som ga han vondt i magen, men nå fikk han ikke i går og han er fortsatt utrolig i dag :(
Han fikk også sånn mixtur mot sopp som vi skulle prøve, men siden legen egentlig ikke trodde det var sopp så har jeg kuttet den ut i tilefelle det var derfor han fikk vondt, men som sagt.. han er fortsatt urolig i dag å[&o]
Noen gode råd?