What to do? (langt)

MissWannabeGoodGirl

Elsker forumet
Jeg og pappa'n te småen ble sammen igjen i julen. Jeg flyttet hjem igjen til bergen.mens han flyttet hjem til sine foreldre. Den opprinnelige planen var at han sku finne seg jobb her. Men nå har han sagt det at han trives ikke så godt her,han vil helst bo der han kommer fra og det skjønner jeg jo godt,han har jo alle sine barndomsvenner der og jeg har jo gode venner der jeg og(bodd der 4 år).

Og nå har han fått jobb der,en god jobb. da jobber han bare Man-fre(avogtil lør) og da kan han ikke komme hjem hver helg,så blir vell til at vi ser han 1-2ganger pr mnd. Så jeg lurer jo på å flytte nedover jeg og,men får så dårlig samvittighet ab tanken å ta småen ut av bhg å bytte. Men jeg har jo og lyst til at vi skal være sammen alle tre.
Hva syns dere? det er vell lett for småen å få seg nye venner,han blir tre år nå!? får vondt inni meg for han liker jo seg så godt der,men jeg vet jo og at han liker å være med pappa'n sin masse.![:o]

Skaffer seg alltid nye venner i den alderen, spørs bare på han selv og de barna i bhg. hvor fort det går.
Regner med det blir bedre for dere alle 3 om du hadde flytta dit, dersom det er det dere voksne vil og er sikre på det.
Er det bare det med bhg. så bekymrer deg så mener jeg at du burde 'go for it'.[;)]
Men det er jo ditt eget valg.[:)]
Lykke til med besluttningen!

Det er nok viktigere for sønnen din å ha jevnlig/daglig kontakt med faren sin enn med venner i barnehagen. Barn er stort sett veldig tilpasningsdyktige, så han får seg helt sikkert nye lekekamerater i ny barnehage! Lykke til! [:)]

Han tilpasser seg veldig lett,det gjør han. Men får litt vondt inni meg fordiom,vi har flyttet ganske mye siden han ble født, og han elsker jo den bhg! Jeg håper jo at det ikke blir for mye for han om vi nå flytter igjen! Men det er vell oppsigelsestid i bhg og fristen for å søke har jo gått ut, iallefall her. Jeg har en 2venninner som jobber i bhg der vi eventuelt ska flytte,å tenkte å høre med de om det var noen ledige plasser![:)]

jeg hadde flyttet - først å fremst på grunn av guttungen, så han får ha daglig kontakt med pappaen sin, og for din del så får du ha din kjære nær.
Og siden han har jobb og slikt vil jeg tro d er enklere for deg å flytte enn for han...

I den alderen gutten din er i nå går d raskt å få nye venner, så ikke tenkt på d du[:)]

ORIGINAL: 160306

Han tilpasser seg veldig lett,det gjør han. Men får litt vondt inni meg fordiom,vi har flyttet ganske mye siden han ble født, og han elsker jo den bhg! Jeg håper jo at det ikke blir for mye for han om vi nå flytter igjen! Men det er vell oppsigelsestid i bhg og fristen for å søke har jo gått ut, iallefall her. Jeg har en 2venninner som jobber i bhg der vi eventuelt ska flytte,å tenkte å høre med de om det var noen ledige plasser![:)]

Selv om søknadsfristen har gått ut så er det jo ikke noe i veien for at du bare ringer rundt til barnehagene og spør om noen har ledig plass. Søknadsfristen er vel helst for de som søker plass fra høsten, og hvis du ikke har søkt før fristen så havner du bakerst i køen.

ORIGINAL: Niceday

jeg hadde flyttet - først å fremst på grunn av guttungen, så han får ha daglig kontakt med pappaen sin, og for din del så får du ha din kjære nær.
Og siden han har jobb og slikt vil jeg tro d er enklere for deg å flytte enn for han...

I den alderen gutten din er i nå går d raskt å få nye venner, så ikke tenkt på d du[:)]

Jeg har nå søkt på 3 forskjellige bhg! [:)]  og nå får jeg lete etter leilighet og jobb[:D]

Back
Topp