what to do? Eller ikke gjøre....

On du tenker å ta det opp med henne, spør via mannen om det er noe du kan gjøre❤️
 
Og akkurat det er problemet med samfunnet i dag.. ikke bry seg om andre. Leve i sin egen boble.
Ser hva du tenker her. Men det er veldig vanskelig og en hårfin balanse og ikke tråkke i salaten også.
Noen tar kontakt og viser at de bryr seg, andre tør ikke helt og er redd for å blande seg og gjøre det ubehagelig. Andre tør ikke hvis de ikke er nær nok.. og noen spør av nysgjerrighet og egentlig ikke kjenner personen godt nok til å spør.

Og det er veldig forskjellig hvordan folk tenker om dette.
Men jeg ser poenget ditt.
Noen ønsker og synes det er godt at folk bryr seg, mens andre vil være i fred og ikke snakke med andre enn fam om det.

Dette er gjerne grunnen til at folk kvier seg til å ta kontakt tilfelle det ikke er ønskelig

Slik jeg ser det
 
Jeg synes du løste det på en fin måte :) Eneste er at jeg kanskje ikke ville lagt føringer på hva sønnen din fikk si på skolen og fortalt det til moren da det kanskje gjør at hun synes det blir vanskelig å være åpen om det selv (hvis andre gir signaler om at det er skambelagt og ikke skal snakkes om). Men forstår godt hvorfor du gjorde det, og det kan godt hende det er til det beste for sønnen hennes.
Ja, den ser jeg.. visste ikke helt hva jeg skulle si.
At hun er syk er en ting, men at hun ønsket å kaste seg ut av et fjell synes ikke jeg barna skal snakke om på skolen. Ønsker ikke at min sønn skal si noe..
men tenkte på det i ettertid at det kanskje var dumt å si det.. men ville bare trygge henne på at dette ikke skal snakkes om på skolen.
 
Back
Topp