What the hell? *DOOL*

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som vil gi et kjapt referat av hva som har skjedd siste uka? [8D] Sami har jo fått mage og greia... Skjønner mye må ha skjedd [;)]

Haaater å være hekta på den serien [8D]

Sami og Lucas er gift.
EJ har innrømt at han voldtok henne. Barnet til Sami er hans ifølge mora til Alexandra. Hun synske eller hva hun er ;p
Claire forsvant i en tyfon. Belle, Shawn og Philip fikk fikset ting seg mellom.
Bo ble nesten drept av svigerbroren sin som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Men så kom søstra til Bo og fikk snakket det ut av hodet hans da.
Hmmm, kommer ikke på noe mere som er viktig da. [8D]

ORIGINAL: Linn og Sebastian

Sami og Lucas er gift.
EJ har innrømt at han voldtok henne. Barnet til Sami er hans ifølge mora til Alexandra. Hun synske eller hva hun er ;p
Claire forsvant i en tyfon. Belle, Shawn og Philip fikk fikset ting seg mellom.
Bo ble nesten drept av svigerbroren sin som jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Men så kom søstra til Bo og fikk snakket det ut av hodet hans da.
Hmmm, kommer ikke på noe mere som er viktig da. [8D]

HA HA HA HA
Jeg vet ikke hvilken serie det er snakk om , men de fleste serier virker utrolig dramatiske når de summeres opp ! hahahaha Men man hadde jo ikke sett på om det ikke skjedde noe !!

I gode og onde dager eller Days of our lives [8D]
Såpeserie som man faktisk blir avhengig av!

Hehe..
Ikke en serie jeg følger med på så skjønte ikke en dritt før jeg kom mitt i referate og leste "ho synske" da skjønte jeg det var I gode og onde dager [8D]

Det er en serie man blir tullete i hode av å se på.. huff !

Ja, man blir skikkelig tullete av den!!! Ikkje, bra [8D]

Takker for oppsummering! Syns bare det var veldig mye magen til Sami hadde vokst, så eg trodde det hadde skjedd veldig MYE [;)]

Back
Topp