What t do??? *syk baby*

Isabell81

Forelsket i forumet
Nicoline har kasta opp 1-2 ganger om dagen i snart en uke. Hun har alltid vært "gulpebaby", men dette er svære mengder oppkast. Og hun har liten matlyst. Har vært både på legevakta og hos fastlegen. De mener at det er et magevirus. Hun er i god form ellers. Ikke feber eller dårlig allmenntilstand. Stort sett blid og fornøyd. Legen min ba meg se etter tegn på uttørring etterhvert. Fikk mobilnummeret hennes om det skulle bli aktuelt med innleggelse (og det er jo betryggende og ha). Hun sa at foreløpig så hun i god form ut, og så ikke stor grunn til bekymring. Jeg blir bare engstelig av denne spyinga og at hun nesten ikke vil spise. Vi skal prøve Gem-pulver i kokt vann så hun får i seg væske og mineraler.
Er det andre som har babyer som spyr?

bebisen min å har blitt syk, tror hun har kasta opp idag, nå netttopp faktisk ut over hele meg...[:(]

huff bebisen min er helt hvit i ansiktet [:(][:'(] syns det er ekkelt jeg, men de blir sikkert kvalme de også som oss. Hun er jo i fin form.

du er jo heldig som har fått nummeret til legen din. Svelger bebisen din GEM pulveret?

Er du usikker så bør du kontakte legen eller legevakta. Det er bedre å sjekke en ekstra gang.
Jeg har tatt med snuppa mi "unødvendig" til legen flere ganger. Og det tror jeg de fleste gjør.

Det er sikkert lurt å følge med på bleiene- hvis de ikke blir våte, er hun nok dehydrert. God bedring til snuppa di!

Vi har ikke prøvd Gem enda. Hun spiste ganske greit i kveld uten og spy og så sovnet hun. Får håpe det snur snart nå. Følger med på bleiene de er ikke helt tørre lenger. Klarte til og med å samle litt urin i sånn pose i bleia for å levere hos legen. Det var jaggu ikke bare lett. Det måtte 5 forsøk til. Hun bæsja på to av dem da[;)] God bedring til din bebis, hero! Det er jo masse sykdom som florerer for tida[:'(] Huff...

Back
Topp