WHAT???!?!?!?!?!?!? Ikke for sarte sjeler!

Shygirl

Forumet er livet
http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=536399

Fy f... så grusomt......
Fatter ikke at det går ann og gjøre noe sånt assa, også mens mora så på da.....
Selv om hun ikke ville ha det stakkars barnet.....

NEI VETTU HVA ASSA..... Ble helt dårlig jeg....

Nei dette var ikke særlig pent....

Sårt tema dette med abort, vi lever jo et samfunn hvor jeg håper at slik aksepteres, men å behandle barnet slikt er umenneskelig og kvalmt. Og i 24 uke??? det må vel være ulovelig til og med der...

Samtidig så har folk gjort det i generasjoner- satt bort barn i skogen osv.... Man hadde kanskje håpet at i en mer sivilisert verden - slik som USA at de hadde mere vett, men samtidig.... det er jo USA....

Obama får sikkert haugevis av pepper for dette og- med tanke på at han har fjernet forbudet mot å støtte abort klinikker...

AI AI AI RYSTENDE SAK...[>:]

fy f... stakkar babyen! det er jo ikke abort men drap når babyen lever!!!!![:@][:@][:(][:o][:@][&o] burde ikke være låv å ta abort så sent i svangerskapet med mindre det er noe alvårli galt med babyen!!!!!

Å Fy Fa**!![:@]  Stakkars hun jenten som valgte å ta abort, ho har jo grublet på d lenge og kvidde seg sikkert, har sikkert lurt på om d va rette valget og hatt litt dårlig samvitttighet..kan aldri tenke meg at en sånn avgjørelse så sent har vert enkel! Og stakkars jentebabyen som såg dagens lys og pustet så godt hun kunne for så å bli puttet i en pose og kastet i bosset!!  Dette e ting verken moren eller datteren fortente å oppleve! Aborter må skje under anstendige forhold, d e jo en avgjørelse som følger en resten av livet..
Skjønner ikke hvorfor d bare var legen som fikk konsekvenser! Hun burde jo miste lisensen hun som kastet babyen levende i bosset!![:@] Like mye hennes feil. [:@]

Stakkars mor og barn, det skal ikke være mulig og gjøre sånt![:@]

Back
Topp