What? Går dette da?

VenterPåDeg

Forelsket i forumet
Har nå gått på progynova i 11 dager, har tatt tre om dagen:) var på ul i dag, da var slimhinnen 6mm og jeg hadde en folikkel på 14mm på høyre side :( jeg har lest at dersom det er folikkler på over 10mm så avbrytes forsøket. Jeg derimot fikk beskjed om å nå da 4 progynova piller om dagen å komme tilbake for ul på fredag:O da var det to alternativer, enten at folikkelen hadde sluttet å vokse da ble det innsett eller vente til jeg får eggløsning av meg selv og etter det sette inn de tinte eggene. Har aldri hørt om noen som får fortsette fryseforsøk når de har så store folikkler før?! Noen som vet om det er mulig at dette går? Jeg vil liksom ikke klamre meg til håpet dersom det er liten sjangs for å få fullføre dette:/

Hei!
Vi gikk for "kombi forsøk" som legen kalte det, i november 2013. Det resulterte i ei nydelig lita jente! Så det kan gå

Vi prøvde i to omganger med styrt forsøk, første ble avbrutt pga folikkel utviklingen. Andre gang, skjedde det samme igjen, men da ble det bestemt innsett etter el. Nå husker jeg ikke størrelsen på folikkelen i forsøket, men husker at jeg var veldig overrasket over at det ble innsett.
For oss var det ihvertfall en lykkens beslutning

Håper forsøket gir dere den etterlengtede skatten!

Hei!
Vi gikk for "kombi forsøk" som legen kalte det, i november 2013. Det resulterte i ei nydelig lita jente! Så det kan gå

Vi prøvde i to omganger med styrt forsøk, første ble avbrutt pga folikkel utviklingen. Andre gang, skjedde det samme igjen, men da ble det bestemt innsett etter el. Nå husker jeg ikke størrelsen på folikkelen i forsøket, men husker at jeg var veldig overrasket over at det ble innsett.
For oss var det ihvertfall en lykkens beslutning

Håper forsøket gir dere den etterlengtede skatten!

Åååhhh:D så bra! Da får vi krysse fingrene for at vi er like heldige<3

Back
Topp