What? Energien på vei tilbake?

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Jeg har fortsatt mine "anfall" av trøtthet og hodepine, hvor jeg bare må legge meg nedpå, men merker at jeg generelt smiler mer til dagen og har mer overskudd og lyst til å gjøre ting.. Vært 100% sykemeldt nesten hele tiden.. Omtrent ikke kommet meg ut døra.. Men nå har kvalmen nesten gitt seg, og jeg har faktisk vært innom tanken å begynne å trene !! Og spise sunnere!! DET var ikke innen tankene mine før nå.. Er uke 11+2 ! Hva med deg? Fått noe energi tilbake? Hvor langt er du?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe, her er det min første dag heelt uten kvalme :D Er superhappy! Jeg har hatt gode dager tidligere, men det har alltid vært innslag av kvalme, det var det ikke i dag... (håååper det holder seg)

Energimessig så merker jeg endringer utrolig godt! Tidligere har jeg sovet 10 timer om natten, og stadig vært trøtt på dagtid.. Nå har jeg kunnet stå opp 0730, og holdt meg gående til leggetid (22-23.00). I går hadde jeg meg en dupp på sofaen på ettermiddagen, og da sleit jeg med å sovne når jeg la meg for natta! Sleit med å sovne altså! :D Det har jeg ikke gjort på 7 uker eller noe sånt :) Jeg er forresten 12+2 idag :)

Jeg sa til sambo i dag, at jeg føler meg på en måte som meg selv igjen! Og det er så herlig! :)

Jeg har faktisk tenkt det samme de siste dagene :D deilig at kvalmen er vekk og energien er mye mer på topp :D i morgen skal jeg på trening igjen å det blir såå deilig!! Trente aktivt før jeg ble gravid men frem til nå har ikke trening vært i tankene mine en gang.. Frem til nå:D :D blir så godt å komme i gang igjen!! Håper bare denne energien vedvarer! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også lagt merke til litt mer energi og "lettere" i kroppen på en måte :-) veldig godt at det begynner å gå den veien. :-)
Er 11+6 :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Her har kvalmen blitt overtatt av kraftig forkjølelse og hodepine, men bortsett fra det så føler jeg meg ikke så trett lenger:-)

Nope, like sliten og uggen form og snart 13 uker.....

Jeg har vært helt kake siden uke 6. Ikke noe kvalm, men stup trett. Har ikke orket noe utenom pliktene mine. Ingen energi. Den siste uken har det bare sagt pang (!) og energien er tilbake og jeg er meg selv igjen!! Heldigvis!! Ble hoppende glad og vasker i huset på 2.dre dagen, og er enda ikke ferdig. Nå skal ALT tas! Jeg er uke i uke 12 nå.

Etter at jeg passerte 11 uker ble kvalmen helt borte. Men nå etter jeg passerte 12 uker, er den delvis tilbake :( MEN jeg har mer lyst å frukt, vann/farris og god middag enn snop, brus og kake slik jeg hadde sist! :)

Jeg er 10+5 i dag, og de siste par dagene har jeg begynt å føle meg mye bedre! Kvalmen har sluppet taket, og jeg begynner å orke mer.

Har jo ikke vært så aktiv her inne i det siste, det kommer rett og slett av at i takt med at kvalmen forsvant så har jeg blitt så kvalm hver gang jeg skulle inn her! Det var jo stort sett bare forumsurfing jeg hadde ork til å drive med da jeg var som kvalmest....så nå assosierer tydeligvis kroppen min forumet med kvalme :oops:
Men jeg er her nå da, og det føles litt som om det går over når jeg bare tar meg sammen :)

Jeg begynte så smått å få ett par gode dager innimellom etter uke 9. Jubler for hver dag hvor jeg fungerer normalt. Ser ut som det blir fler og fler av dem :D men har dager innimellom hvor jeg er helt ødelagt. Men bedre med en dag av og til enn hver dag :) er 10+4 i dag :)

Kvalmen forsvant på dag 11+0, dvs at jeg er på tredje sålangt kvalmefrie dag. Merker det også godt på energien, og hadde planlagt første treningsøkt i dag på lenge. Typisk nok våknet jeg med forkjølelse og brygging av feber i kroppen.
Likefullt kaster jeg fortsatt opp, har ikke kontroll på brekningene som kommer helt uavhengig av kvalme, og har jeg akkurat spist da, er det stor fare for det kommer opp igjen. Flere som har det sånn?

Back
Topp