What about sex?

Jeabea

Forelsket i forumet
Vi var ganske glade i hoppe til køys rett etter vi fant ut at vi ventet en liten en.. ble nesten litt nyforelska☺ Men nå, er det virkelig tørkeperiode. Er 19+2 og tuller ikke om jeg sier at det er 1 mnd+ siden sist... Vi snakket om det i går, og han syntes det blitt rart, og han vet ikke om han er redd for å treffe ungen.. syntes jo dette er synd, da sex er helt trygt under svangerskapet. Men kan liksom ikke tvinge han heller :p og tenker det ikke blir bedre med tiden, da magen blir større og alt mer vanskelig.. Hvordan er det med dere? Og har dere noen tips?

Her har vi endelig begge lyst, men er ikke lett og stjele til seg tid. Og jeg har slitt utrolig med formen både med kvalme, utmattet, og null sexlyst. Men nå er lysten begynt og komme tilbake hos meg så vi klarte og nyte hverandre en dag i helgen i alle fall. Men så folksomt som det er her i huset så kan det bli lenge til neste gang :P

Heldig er dere med lysta inntakt :) her er lysta helt borte.. Formen er fin og sånn så vet ikke hvorfor, syns igrunn det er kjipt og det tror jeg at gubben gjør også..

Heldig er dere med lysta inntakt :) her er lysta helt borte.. Formen er fin og sånn så vet ikke hvorfor, syns igrunn det er kjipt og det tror jeg at gubben gjør også..
Lystad er borte her og, men med en gang han legger en hånd på meg er den der :p men nå er det han som har mistet lysta her :(

Jeg hadde totalt tørke fra uke 8-16 :O jeg ville helst ikke at noen skulle røre meg, og jaget han omtrendt :P
Hadde sex kun fordi jeg syns synd i mannen..
Men begynner å ta seg opp igjen nå, endelig!!

min mann jobber til sjøs, så han er ute 4 uler og hjemme 4 uker.. Først denne runden han er hjemme (kom hjem forrige uke) at jeg kjenner snev av lyst.. Den har vært helt vekke :-( desverre!! Formen er fin, men jeg er blitt såå følsom på alt mulig rart, jeg får det liksom ikke helt til ... Jeg er vanligvis armkrok jente men nå sitter jeg alltid i andre enden av sofaen! Jeg er på ingen måte mindre glad i han, lysta er bare ikke der.. Vanskelig å sette ord på..
Men jeg har mange heftige drømmer om han da, haha!

Tror jeg vare må hente meg selv inn igjen, det er jo ikke bra for samlivet at det blir så lite kos tenker jeg..

Last edited:
Vi har alltid hatt sex flere ganger om dagen, og når vi fant ut at vi CAR gravide, så fortsatte vi med det. Nå er det desverre "tørketid" har sex 1-ganger i uka å det blir veldig lite. Er jeg som har mistet lysta, men hjelper med mye kosing o.l først. ;) vi har alltid hoppet mye i høyet da. :)

Vi har alltid hatt sex flere ganger om dagen, og når vi fant ut at vi CAR gravide, så fortsatte vi med det. Nå er det desverre "tørketid" har sex 1-ganger i uka å det blir veldig lite. Er jeg som har mistet lysta, men hjelper med mye kosing o.l først. ;) vi har alltid hoppet mye i høyet da. :)
Heldige dere! Beholdt den nyforelska sexen som alle har de første mnd.. hehe. 1 gang i uka er bra! Litt redd for at neste gang blir etter lille har kommet :p er ikke krise for meg, men tenker på samboer :p

Har vært veldig lite her også siden jeg ble dårlig i uke 6. Kanskje 3 ganger totalt. Her er det jeg som har mistet lysten. Mye pga kvalme, lite energi og i det siste smerter ved penetrering :o Håper det kommer seg snart, men begynner å miste troa litt når jeg nå er i uke 20, og kvalmen fremdeles ikke har gitt seg. Mannen min har full forståelse, men jeg har også full foståelse for han, og hjelper til litt når det trengs :D Viktigste er å snakke om hvorfor en ikke har lyst. Viktig for meg at han vet at det ikke har noe med han å gjøre.

Vi hadde ikke sex fra uke 4-9 fordi jeg følte det var utenkelig med et lite liv inni meg. Var skikkelig dårlig fra uke 8-13, og hadde lite lyst men gjorde det en gang nå og da for hans skyld. Det er de siste ukene (15-17) at vi har gjort det fordi jeg har lyst, men sex er ikke som før føler jeg. Mye mer øm i slimhinnene og blir fortere sliten, men godt å være nær igjen :)

Lysta har endelig kommet tilbake!!! Hurra!!! :)
Har vært borte hos begge to, så heldigvis ikke vært verre hos den ene!!!

For min del var det utelukket å ha sex før uke 11 :p Mest fordi jeg brukte Crinone (progesteronstøtte) og det ble mye klin der nede, men vi har hatt litt sex etter at jeg ble kvitt restene av det. Lysta er der innimellom, men ikke så ofte som før. Mannen har heller ikke så mye lyst som før så sånn sett er jo det fint :) Formen er vekslende, men jeg er heldigvis kvitt mye av kvalmen! Det jeg IKKE liker er at magen min blir hard etter orgasme. Vet det er helt normalt, men det er så ukomfortabelt og ekkelt :p

Heldige dere! Beholdt den nyforelska sexen som alle har de første mnd.. hehe. 1 gang i uka er bra! Litt redd for at neste gang blir etter lille har kommet :p er ikke krise for meg, men tenker på samboer :p
Ja, er veldig fornøyd med at vi fortsatt holder den nyforelska sexen og fortsatt har sex såpass ofte. :) veldig redd det blir enda mindre når lillegutt kommer, men får bare jobbe mot at vi har tid til litt kjærstetid oppi alt. :)

Mannen innrømmet han var litt nervøs for det å ha sex jeg er gravid. Fikk oss en god prat om det, samtidig ba jeg han snakke med kamerater som har fått barn :) det hjalp virkelig på!!

Ellers bruker vi en del tid på å snakke om hvilke stillinger vi vil prøve og hva som funker/ ikke funker like bra nå når magen vokser. Å dusje sammen før vi hopper i senga har vært en veldig fin ting for oss da vi både får den nærheten samtidig som jeg får litt hjelp på grunn av bekkenløsningen ;) mannen storkoser seg med det kan man si :P

Vi har hatt sex som vanlig i alle svangerskapene :) Med nr 2 hadde vi sex i 22-23 tiden og riene starte 03 så her er det bare å kjøre på til siste slutt

Back
Topp