What a rush!!!!!!!!!!!!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg har vært å hoppet i fallskjerm idag, og fyyyyyyyyytti det var råååååått!!!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Anbefales![:D] Hehe[:D]

Dette MÅ du jo fortelle mer om[:D]

ORIGINAL: Lbaby

Dette MÅ du jo fortelle mer om[:D]

ja![:D]

Hehe, ja burde vel kanskje det[:D]

Jeg os en venninne har hatt planer om dette en stund, og nå var det endelig fint hoppe vær på voss, så da var det bare å hive seg i bilen idag[:D]
Reiste fra regn i bergen til flott sol på voss[:D] Digg!
Men ja...vi fikk noen sexye pølseskinnsdrakter og "sånn tausak" på oss og inn i et liiite fly (satt omtrent oppå hverandre[8D]) Fløy en stund oppe i luften for å komme oss opp på riktig høyde, før det var på med hjelm og briller og koble oss skikkelig til "mennene på ryggen"! Var 3 stykk som skulle hoppe, 3 menn bakpå oss og 3 fotografer!
Døren ble åpnet og vi satt oss en etter en på kanten og tok salto ut av flyet for så å styrte nedover i noen sekunder!! Fytti for et rush!! Når fallskjermen åpnet seg var det nesten som å stoppe helt opp, følte tiden liksom bare stod stille noen sekunder.. Så fikk jeg styre fallskjermen selv!! Så da tok jeg noen piruetter/snurringer og koste meg[:D] Han fyren bakpå ville tilslutt ha styringen igjen, men tok noen snurringer han også før vi gikk for landing! En myk landing på ræven[8D][:D] Og tidendes rush!!!!!!!!!!

Kommer garantert til å gjøre det igjen!! Velspente 4000 spenn!

Kuult[:D]

Tøffingen[:D][:D][:D]

Var der med min søster for 2 år siden hun som gjrode det jeg hadde aldri tord.Fikk du med film også?

Jeg hoppet i 1999, begynner og bli en stund siden gitt.

Hoppet i USA jeg da. Betalte 100$ for hopp bilder og film.

En helt utrolig opplevelse.

Skal spleise på dette når mannen blir 40 for han har kjempelyst til å prøve[:)]

Du er skikkelig tøff[;)] Tror ikke jeg hadde gjort det!!

Har egentlg dritlyst selv.... Men aldri om jeg hadde turd... OMG... Digger deg bare...

Klem

Ååå, SÅ KULT!!!

TØFT GJORT ALTSÅ[:D]

Håper jeg tør å gjøre det etter deg en dag, for jeg tviler ikke på at det virkelig er et RUSH!!!

SHIT ASS! Hadde jeg aldri turt nei....
Du er kjempetøft og godt det ble en god opplevelse [:D]

Hadde jeg aldri turt!!! Du er gal kvinne [:D][:D][:D]

Back
Topp