Hehe, ja burde vel kanskje det[:D]
Jeg os en venninne har hatt planer om dette en stund, og nå var det endelig fint hoppe vær på voss, så da var det bare å hive seg i bilen idag[:D]
Reiste fra regn i bergen til flott sol på voss[:D] Digg!
Men ja...vi fikk noen sexye pølseskinnsdrakter og "sånn tausak" på oss og inn i et liiite fly (satt omtrent oppå hverandre[8D]) Fløy en stund oppe i luften for å komme oss opp på riktig høyde, før det var på med hjelm og briller og koble oss skikkelig til "mennene på ryggen"! Var 3 stykk som skulle hoppe, 3 menn bakpå oss og 3 fotografer!
Døren ble åpnet og vi satt oss en etter en på kanten og tok salto ut av flyet for så å styrte nedover i noen sekunder!! Fytti for et rush!! Når fallskjermen åpnet seg var det nesten som å stoppe helt opp, følte tiden liksom bare stod stille noen sekunder.. Så fikk jeg styre fallskjermen selv!! Så da tok jeg noen piruetter/snurringer og koste meg[:D] Han fyren bakpå ville tilslutt ha styringen igjen, men tok noen snurringer han også før vi gikk for landing! En myk landing på ræven[8D][:D] Og tidendes rush!!!!!!!!!!
Kommer garantert til å gjøre det igjen!! Velspente 4000 spenn!