What a day.. *laang*

Isilra

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
I går kveld så leste jeg på fb et notis om å tenke positivt.. om en fyr som alltid stod opp om morgenen og tenkte at dette kom til å bli en bra dag. (Tror kanskje det var LilleVinkel som postet den?) Anyway

Det første jeg tenkte når jeg stod opp i dag (etter en elendig natt hvor knøttet nesten ikke sov, bikkja bråka og eldstemann var våken flere ganger), var at dette kom til å bli en fin dag og jeg skulle være såå positiv. Så la jeg meg på senga og ga knøttet litt mat, og så hørte jeg at storebror var våken -gråt masse. Ropte han inn til meg og han kom gråtende og klaget over vondt i magen. Var redd han var blitt dårlig igjen, siden han var dårlig i helga, men heldigvis så var han bare trøtt og sliten og veeeldig sulten.

Så gikk ting greit og jeg leverte storebror i barnehagen.

Tenkte jeg skulle få unna endel husarbeid i dag, men minsten var igjen ganske sutrete og ville ikke sove.. Etter å ha prøvd x antall ganger å få han til å sove ga jeg opp og lot han leke på kjøkkenet med meg mens jeg lagde mat. DUNK, der hadde han reist seg opp og falt bakover og slo hodet. Gråt og gråt og gråt. Var jo såå sliten stakkars, så da blir jo ting x-antall ganger værre. Prøvde å legge han igjen, men nei.. Holdt på meg grining i 1 times tid før jeg til slutt ga han litt mat igjen og lot han få være våken. Tenkte det kunne være koselig at han satt i tripptrapp stolen og så på meg mens jeg lagde mat, og han ble i så godt humør [:)]

Fram til.. DUNK! Hele bøylen på tripptrappstolen falt av!! [:-] Og han falt jo rett framover.. Kan ikke skjønne hvordan det er mulig i det hele tatt at den skal falle av! [:(] Han roet heldigvis seg ned ganske fort..

Så ringte de fra den jobben jeg skulle på intervju til i morgen, for å si at jobben alt var blitt besatt så de måtte avlyse jobbintervjuet med meg ...

Så dro jeg for å hente eldstemann i barnehagen, som tydeligvis hadde en dårlig dag. For han nekta å gå, nekta å la meg bære han (med minsten på armen), bare hylte og gråt og la seg ned på bakken og lenka seg fast i grinda ... Til slutt hjalp heldigvis en av de ansatte meg med minsten, så jeg fikk tatt storegutten ut i bilen.. Passe sliten..

Nå er jeg helt utslitt så nå skal jeg gå og legge meg. Skulle ha en koselig kveld med mannen i stedet, men det endte ikke så bra det heller, så nå takker jeg for meg. GOD NATT!

Måtte morgendagen bli FÆL!!!!!!! [8D]

Edit:
Kom på en ting til. Når jeg hentet posten i dag var det et brev fra legen hvor han ba eldstemann ta nye blodprøver og komme til ny time. Blodprøvetimen er i morgen kl 9.30. Dette blir 3. gangen han tar blodprøver (i armen.. flere glass.. er IKKE noe morro (værst for meg tror jeg), de 2 forige gangene har prøvene vært litt.. diffuse? Så de vil ta nye prøver. Og jeg må ha med meg minsten, og det gruer jeg meg fælt til. Ille nok at jeg skal måtte ha med eldstemann til legen alene og holde han fast mens han griner, men så skal minsten måtte sitte og se på? [&:]

SÅNN. ferdig med å syte for i dag

BLÆÆÆÆÆÆ..... For en dag[:'(]

Sender deg en stor klem!!!! [:)]

offda.. det nyttet altså ikke å tenke positivt i ditt tilfelle..!!

Men uansett så ville jeg ringt til de du kjøpte stolen av og klaget, for det er jo ikke akseptabelt at han faller ut av stolen..

Håper du får sove inatt, og at du får en bedre dag i morgen!!

Takk! Trengte en klem nå altså..

Stolen fikk vi av svigers for litt over 2 år siden, men burde vel kanskje finne ut hvor den ble kjøpt likevel og hvilken produsent det er, så vi får gitt en advarsel.. Spørs om vi får noe særlig mer ut av det enn det. [&:] SKummelt var det i hvertfall! Framover blir det spising i vogna, fram til vi har fått kjøpt en ny stol.. eller bolta fast bøylen..

Huff, hørtes ikke ut som en veldig festlig dag !! [8|]

Stoooor klem til deg, og måtte morgendagen bringe deg mere positivt [;)][:D][:D]

Stakkars deg, her trenger du virkelig en god klem og det får du av meg nå *klem*

Om det er Tripp Trapp-stol så er det Stokke AS som er produsenten. Slik skal ikke skje. Vi har hatt vår Tripp Trapp i 10 år nå og den blir nå brukt av barn nr. 3, har aldri opplevd at bøylen har falt ut så det der må være en produksjonsfeil (om det er Tripp Trapp og ikke en etterligning)

Har jeg posta det? [8D]

utrolig kjedelig at dagen din ble sånn [:(] Sender deg mange penger [:)]

HAHA, Penger har jeg ikke. Men klemmer skal du få :)

Utrolig kjip dag!! [:'(]
Klemmer til deg! Håper det går bra til legen imorgen, og at det ikke trengs flere prøver nå! [:)]

KLEM!

Oi, for en dag!!! Stakkars mamma! Og lille gutten med vondt i hodet!

Men, ang blodprøvene, bruker du sånne Embla plaster?

Stakkars deg! Ønsker deg en god natts søvn og en myyye bedre morgendag! Klem

Uff, de høyrdes ut som ein trasig dag......
Håpar dagen i morgon blir bedre!

Stor klem!

Hørtes ikke ut som den beste dagen. Stor klem til deg. På den lyse siden, skal det veldig mye til får at morgendagen skal bli på samme nivå[8D]. Ønsker deg en fiiin dag i morgen[:)]

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Huff, hørtes ikke ut som en veldig festlig dag !! [8|]

Stoooor klem til deg, og måtte morgendagen bringe deg mere positivt [;)][:D][:D]

Sign!

Uff for ein pyton dag[:'(] Håpar morgondagen blir perfekt[;)]

Åååwh! Dere er vel gode!! [:)]

Ja, håper virkelig morgendagen blir bedre. Hittil har den ikke vært noe bra.. Knøttet vil ikke sove, bare hyyyler, så nå sitter jeg her med verkende hodepine og bare håper han vil sovne snart... [&o]

LilleVinkel: åååh! Penger tilogmed ! [:D] [8D] Det var kanskje ikek du som posta da, jeg som må ha surra [;)]

Fru Riskorn: Vi har ikke brukt emblaplaster for blodprøver i armen. Tror det værste er å bli holdt fast, og så ikke vite helt hva som skjer, bare se blodet (selv om jeg prøver å distrahere så godt jeg kan) og det om han rykker i armen, så vrir jo nåla seg inni der.. [&:] *krysser fingrene for at han sitter i ro og alt går bra*

Back
Topp