what 2 do - stavanger og omegn

Lene040707

Elsker forumet
har lyst til å finne på noe kjekt med guttene i helga men klarer liksom ikke stable sammen de små grå og finne på noe. Tenkte litt på kongeparken, men de er nok for små og vil ikke ha særlig utbytte av den før neste år. Noen som har noen gode forslag til hva vi kan finne på? (Ikke soma gård, der har vi vært!) Gutta er 2 år og 2 mnd.

ORIGINAL: Mamasan

sønnen min fikk mye utav kongeparken sommeren før han var 2. de har mange små-karuseller der med tog og sånt, bondegårdsområde, gravemaskiner, hoppeputer osv... 

jeg ser det er en del som sikkert er kjempekjekt for ungene, men vi må betale full pris for dem (245,- pr unge) for de er over 90 cm og da synes jeg det blir vel dyre fornøyelser... 1000 kr for en dag i kongeparken for oss 4 må inneholde litt mer slik at det er verdt pengene synes jeg....

ORIGINAL: Lene040707

sønnen min fikk mye utav kongeparken sommeren før han var 2. de har mange små-karuseller der med tog og sånt, bondegårdsområde, gravemaskiner, hoppeputer osv... 

jeg ser det er en del som sikkert er kjempekjekt for ungene, men vi må betale full pris for dem (245,- pr unge) for de er over 90 cm og da synes jeg det blir vel dyre fornøyelser... 1000 kr for en dag i kongeparken for oss 4 må inneholde litt mer slik at det er verdt pengene synes jeg....

enig i at det er dyrt ja...
prøvd lekeland på forus?
ulike tursteder, f.eks fugleparken på nærbø?
kino? går en kul gubben og katten-film nå
lekemuseet på sølvberget i stavanger? det er KNALL
oljemuseet?
ta båt til en av ryfylkeøyene?
på søndagene har de åpent på noe som heter lundegården/lundsvågen/lundeneset eller noe sånt på hundvåg. er sånn sted der skolene i området drar ut og lærer om havet. de har stooooort innendørs akvarie, kiosk, sjørøverskip utendørs, minigolf osv, man kan leie små båter, stor lekeplass og mye annet. kjempeflott, vi var der en søndag nylig og skal garantert tilbake...

ja tenkte litt på fugleparken på nærbø...
tusen takk for mange gode forslag, mamasan

Metro lekeland??

Kan anbefale Soma gård på det sterkeste!!!!!!
Har vært der med alt fra barn på 1 år til 8. De storkoser seg alle sammen[:)] 

Fuglepark på Hove (Sandnes) også [:)]

Metro Lekeland
eller
Eventyrland på Havanna [:)]

Er jo nesten det samme da [:)]

takk for gode forslag alle sammen! nå må vi bestemme oss for hva vi vil gjøre!

Back
Topp