Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*dytt*
Der er til og med to minier, en gutt og en jente. Så litt tidligere er jo greit og normalt, men innlegget var skrevet i slutten av oktober og det er altså altfor tidlig.. =)Får håpe minien holder seg inne i magehuset en god stund til i alle fall.... krysser fingre og tær!
Er begge steder jeg.. og skriver ca like mye begge steder.
Har ikke fått med meg noe om Wesila jeg da
Hurra Da håper jeg du holder deg her Elsker at det begynner å bli merkbart mer liv her nå enn det har vært de siste ukene/månedeneNo like æ mæ innpå bv æ å gitt
Så braNo like æ mæ innpå bv æ å gitt
Ja, det er godt å se at det blir mer og mer samtaler likssom. Ikke bare spm og svar. Så er det bra det er flere som er aktive sånn at vi har noen å prate med når vi ikke får sove eller venter på at det skal utvikle seg til noe.Hurra Da håper jeg du holder deg her Elsker at det begynner å bli merkbart mer liv her nå enn det har vært de siste ukene/månedene
Oi! Det hørtes dramatisk ut! Så bra at de fikk stoppet det da, og at du har rundet 30 uker. Må være godt å vite at de vokser som de skal. Når regner de med at det er relativt trygt å komme ut da?Hei jenter! Kom hjem for en uke siden, etter å ha ligget på riksen og Ahus , ble lagt inn i uke 24+6 med premature rier og forkortet livmorhals. Ble satt på to runder med drypp og en runde med tabletter. De fikk stoppet fødsel og ting har roet seg nå må ligge på sofaen hjemme og ruge, fikk endelig lov å komme hjem etter å ha ligget i vannrett stilling lenge. Er i uke 30+3 i dag og er til kontroll hver 10 dag. Det har vært noen tøffe uker og ikke vite hva som skjer, men vi er kjempe takknemlige for at vi har kommet så langt nå. Babyene har det bra der inne og vokser som de skal Kjempe hyggelig at dere spør hvordan det går med meg ikke lenge igjen nå jenter, håper det går bra med alle januar babyene i magene deres
Så fantastisk gode nyheter Håper de holder seg inne en god stund til Masse lykke til <3Hei jenter! Kom hjem for en uke siden, etter å ha ligget på riksen og Ahus , ble lagt inn i uke 24+6 med premature rier og forkortet livmorhals. Ble satt på to runder med drypp og en runde med tabletter. De fikk stoppet fødsel og ting har roet seg nå må ligge på sofaen hjemme og ruge, fikk endelig lov å komme hjem etter å ha ligget i vannrett stilling lenge. Er i uke 30+3 i dag og er til kontroll hver 10 dag. Det har vært noen tøffe uker og ikke vite hva som skjer, men vi er kjempe takknemlige for at vi har kommet så langt nå. Babyene har det bra der inne og vokser som de skal Kjempe hyggelig at dere spør hvordan det går med meg ikke lenge igjen nå jenter, håper det går bra med alle januar babyene i magene deres
Det kan jeg levende forestille meg.. Har ikke begynt å bli tungt her enda, men jeg har jo bare en å bære påLegene har sagt at hvis de kommer etter uke 33, skal det gå bra fikk også lungemodningssprøyte i to omganger når jeg ble lagt inn på Riksen! Håper de kommer et sted mellom uke 34-37 for dette er tungt
Hei jenter! Kom hjem for en uke siden, etter å ha ligget på riksen og Ahus , ble lagt inn i uke 24+6 med premature rier og forkortet livmorhals. Ble satt på to runder med drypp og en runde med tabletter. De fikk stoppet fødsel og ting har roet seg nå må ligge på sofaen hjemme og ruge, fikk endelig lov å komme hjem etter å ha ligget i vannrett stilling lenge. Er i uke 30+3 i dag og er til kontroll hver 10 dag. Det har vært noen tøffe uker og ikke vite hva som skjer, men vi er kjempe takknemlige for at vi har kommet så langt nå. Babyene har det bra der inne og vokser som de skal Kjempe hyggelig at dere spør hvordan det går med meg ikke lenge igjen nå jenter, håper det går bra med alle januar babyene i magene deres