FancyPants
Forumet er livet
Jeg vet jo at jeg og kjæresten ikke er sammen lenger, men fy så vondt det gjør å se den endrede statusen hans i newsfeeden på facebook :'(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff,jeg vet hvordan du har det:(forvirretmor skrev:
Klem til deg!
Stor klem til deg!hissigproppen skrev:
Tenk på alle de kjekke guttene som ser det og vil ta kontakt? :)SillyDilly skrev:
Men ja, kjipt! Know the feeling! Klemmepå
Vondt nå, men jeg sier som Smartass: Good riddance. Du kommer til å blomstre om ikke så altfor lenge :)Bouncy the Butthead Slayer skrev:
FancyPants skrev:
Vondt nå, men jeg sier som Smartass: Good riddance. Du kommer til å blomstre om ikke så altfor lenge :)Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Jeg håper det!
Ble helt tatt på senga da han dumpa meg.. Fra å legge felles framtidsplaner på lørdag til å bli dumpa på tirsdag. Eller, dumpa og dumpa. Var mer; "Jeg er ikke helt klar for det her forholdet akkurat nå, men jeg kommer til å komme tilbake når jeg føler meg klar og ferdig med andre ting. For det er deg jeg vil gifte meg og får barn med. Vet jeg ikke kan be deg om det, men jeg vil at du venter på meg". Sånn kort fortalt.
Jeg har blitt skikkelig brent, så er redd jeg kommer til å bli en sær mannevond kjerring i lang tid framover, hehe!
Qualitas skrev:
FancyPants skrev:
Jeg håper det!
Ble helt tatt på senga da han dumpa meg.. Fra å legge felles framtidsplaner på lørdag til å bli dumpa på tirsdag. Eller, dumpa og dumpa. Var mer; "Jeg er ikke helt klar for det her forholdet akkurat nå, men jeg kommer til å komme tilbake når jeg føler meg klar og ferdig med andre ting. For det er deg jeg vil gifte meg og får barn med. Vet jeg ikke kan be deg om det, men jeg vil at du venter på meg". Sånn kort fortalt.
Jeg har blitt skikkelig brent, så er redd jeg kommer til å bli en sær mannevond kjerring i lang tid framover, hehe!
Så du skal liksom sitte på pinne for han til han har levd livet ferdig? haha det var også en ting å be om. Hvis det er deg han vil leve livet med så er han dum som et brød hvis han tar den sjansen han har tatt nå.. så kanskje like godt å klare seg uten han. Håper du om ikke altfor lenge ser lyset igjen :)