******** went from being "in a relationship" to "single."

FancyPants

Forumet er livet
Jeg vet jo at jeg og kjæresten ikke er sammen lenger, men fy så vondt det gjør å se den endrede statusen hans i newsfeeden på facebook :'(

Uff,jeg vet hvordan du har det:( 

Klem til deg!

Oi.. hva kan man si. Good riddance.. ;)

Off..vet akkurat hvordan det føles. Skjedde akkurat med meg også :( bare her var det fra engaged to single

Klem

Stor klem til deg!

hissigproppen skrev:
Stor klem til deg!

Klem i fleng til deg.

Tenk på alle de kjekke guttene som ser det og vil ta kontakt? :)

Men ja, kjipt! Know the feeling! Klemmepå

Ikke lett det der nei *klemmer*

SillyDilly skrev:
Tenk på alle de kjekke guttene som ser det og vil ta kontakt? :)

Men ja, kjipt! Know the feeling! Klemmepå

Hehe, jeg har ikke utbasunert det på min side, bare tatt bort "i et forhold med..." og erstattet det med blankt felt. Orker ikke alle kommentarene som kommer under en sånn "statusoppdatering" (om man kan kalle det det).
 Jeg vil ikke ha noen andre, så er ikke litt klar for å tenke sånn foreløpig. 

Har allerede tikket inn en melding fra en fyr, og jeg ble helt kvalm bare av tanken på å måtte svare:p

Vondt nå, men jeg sier som Smartass: Good riddance. Du kommer til å blomstre om ikke så altfor lenge :)

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Vondt nå, men jeg sier som Smartass: Good riddance. Du kommer til å blomstre om ikke så altfor lenge :)

Jeg håper det!

Ble helt tatt på senga da han dumpa meg.. Fra å legge felles framtidsplaner på lørdag til å bli dumpa på tirsdag.  Eller, dumpa og dumpa. Var mer; "Jeg er ikke helt klar for det her forholdet akkurat nå, men jeg kommer til å komme tilbake når jeg føler meg klar og ferdig med andre ting. For det er deg jeg vil gifte meg og får barn med. Vet jeg ikke kan be deg om det, men jeg vil at du venter på meg". Sånn kort fortalt. 
 Jeg har blitt skikkelig brent, så er redd jeg kommer til å bli en sær mannevond kjerring i lang tid framover, hehe!

Vi har vel alle vært der, og de fleste av oss kommer ut av det igjen - så vær mannevond, du, så lenge du måtte føle for. Så treffer du noen som til alt overmål motbeviser de mørke teoriene dine om hankjønnet, og så går det over igjen. Eventuelt så blir du lesbe. Hehe. Du fortjener i alle fall langt bedre enn han der, det er helt sikkert.

FancyPants skrev:

Jeg håper det!

Ble helt tatt på senga da han dumpa meg.. Fra å legge felles framtidsplaner på lørdag til å bli dumpa på tirsdag.  Eller, dumpa og dumpa. Var mer; "Jeg er ikke helt klar for det her forholdet akkurat nå, men jeg kommer til å komme tilbake når jeg føler meg klar og ferdig med andre ting. For det er deg jeg vil gifte meg og får barn med. Vet jeg ikke kan be deg om det, men jeg vil at du venter på meg". Sånn kort fortalt. 
 Jeg har blitt skikkelig brent, så er redd jeg kommer til å bli en sær mannevond kjerring i lang tid framover, hehe!

Så du skal liksom sitte på pinne for han til han har levd livet ferdig? haha det var også en ting å be om. Hvis det er deg han vil leve livet med så er han dum som et brød hvis han tar den sjansen han har tatt nå.. så kanskje like godt å klare seg uten han. Håper du om ikke altfor lenge ser lyset igjen :)

Qualitas skrev:

FancyPants skrev:

Jeg håper det!

Så du skal liksom sitte på pinne for han til han har levd livet ferdig? haha det var også en ting å be om. Hvis det er deg han vil leve livet med så er han dum som et brød hvis han tar den sjansen han har tatt nå.. så kanskje like godt å klare seg uten han. Håper du om ikke altfor lenge ser lyset igjen :)

Ja, det virker nesten som han mener det.. Han vet han ikke kan kreve det men skrev som en "artig" kommentar i innboksen min "husk at jeg er veldig glad i deg, og en dag står jeg på døra di, juler opp alle uønskede jeg ikke kjenner og tar dere med til solsiden;)"
 (solsiden er da det han kaller hjembyen sin..)

Verste er at jeg faktisk er villig til å ta han tilbake om det ikke går for lang tid.. Jeg skjønner faktisk at han er redd for å binde seg til meg, som har et barn og som er noen år eldre.

Jeg har sagt her inne tidligere at vi ikke merker noe til aldersforskjellen i tråder hvor aldersforskjell har blitt tatt opp. Trekker det tilbake nå altså!

Jeg har sagt det før og sier det igjen; arroganse og idioti er en forferdelig kombinasjon. Alder er ingen unnskyldning idet man anses som voksen. La ham brenne.

Back
Topp