*Wenche*

*Perlemor*

Gift med forumet
Jeg får deg ikke helt ut av tankene jeg...Nå kjenner jeg ingen i samme situasjon, men håper virkelig jeg hadde vært en støtte om det hadde skjedd. Og da begynte jeg å lure på hva som hadde vært best å hjelpe med/gjøre for de...

Hva synes du er det beste venner og familie gjør for dere nå?
FAABB6E9-BD4F-F14A-AEE0-0AC385FE5CF9
1.03.01

Hei!

Det beste er at de er interessert i Mikkel og vil bli kjent med han. Tar kontakt og kommer på besøk. Spør om Mikkel når vi møter dem. Lytter til oss. Leker/prater med storebror. Sier at de tenker på oss.

Det verste er de som ikke tør ta kontakt, som skygger banen, kommer med masse forslag til behandling (det finnes jo ingen...)

ORIGINAL: *Wenche*

Hei!

Det beste er at de er interessert i Mikkel og vil bli kjent med han. Tar kontakt og kommer på besøk. Spør om Mikkel når vi møter dem. Lytter til oss. Leker/prater med storebror. Sier at de tenker på oss.

Det verste er de som ikke tør ta kontakt, som skygger banen, kommer med masse forslag til behandling (det finnes jo ingen...)

Sånn er det alltid i vanskelige situasjoner [8|] Utrolig trist at det er vanskelig for mange å være nær når det er så viktig (merker dette da svigermor døde)

Skal iallefall ta til meg tipsene dine og håper jeg kan følge de om dette skulle skje noen vi kjenner!
FAABB6E9-BD4F-F14A-AEE0-0AC385FE5CF9
1.03.01

You must log in or register to reply here.
Back
Topp