Mortilprins
Elsker forumet
32+4 i dag og tenker å kjøpe weleda fødselsforberende om 2 uker og begynne med det. Lurer på om noen har opplevd virkning av den? Er interessert i deres erfaringer med den 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er dette?32+4 i dag og tenker å kjøpe weleda fødselsforberende om 2 uker og begynne med det. Lurer på om noen har opplevd virkning av den? Er interessert i deres erfaringer med den![]()
Hva er dette?
Ok. Må man bruke akkurat den eller går det fint med kokosolje?En olje man smører på mellomkjøttet for å gjøre den mer elastisk og smidig til fødseler for å forebygge eventuelle rifter og revning der nede. Smøres fra uke 34-35
Ok. Må man bruke akkurat den eller går det fint med kokosolje?
OkTror det skulle gå bra med kokosolje, valnøtt eller mandelolje. Er bare å lese litt rundt om det![]()
Flere som har reagert med kløe/fått sopp etter bruk av weleda oljen?Tror nesten jeg angrer på kjøpet, men så har jeg bare brukt den èn gang så kan være kløen kommer av no annet..
Tenker hver kveld at jeg skal bruke den men ikke kommet så langt. Skal gi update når jeg har prøvd![]()