Weekendtur -tips? :)

HopeAndLove

Gift med forumet
jentene i juni13
Får sikkert mer respons på generelt, men gidder ikke bevege meg "ut" dit ;)
Vi hadde i utgangspunktet tenkt en kjærestetur med Københavnbåten. Men har begynt å tenke på at vi kan jo utvide horisonten litt også :p noen som har erfaringer fra koselige steder? Må max være 2 netter borte.. har hatt vesla borte før, men bare ei natt av gangen. Også har vi vært "bare" på fest, så vi har vært i lokalområdet..
Er åpne for det meste, men ikke veldig lang flytur eller superdyrt :)
 
London, Paris, Venezia, Roma og Barcelona er favoritter her:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får prøve å smøre han litt ;) han har aldri vært lengre enn Danmark, så det blir spennende ;)
 
London <3
Trenger du tips, har jeg vært der to ganger i året de siste 10 årene :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
London <3
Trenger du tips, har jeg vært der to ganger i året de siste 10 årene :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Oi! Ifbm jobb eller? Skal si fra hvis det blir London! :) akk nå er han veldig på Bergen... det er fint der altså...men har vært der, og kunne helst tenkt meg et nytt sted! :) pluss at det er enda en i rekken av turer innenlands.
 
London <3
Trenger du tips, har jeg vært der to ganger i året de siste 10 årene :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Har vært der en gang og det var nok for min del :) Syns det var en stygg by egentlig. Kanskje jeg var på feil plass..?
 
Oi! Ifbm jobb eller? Skal si fra hvis det blir London! :) akk nå er han veldig på Bergen... det er fint der altså...men har vært der, og kunne helst tenkt meg et nytt sted! :) pluss at det er enda en i rekken av turer innenlands.
Har reist på shopping, både alene og med venner/mannen, ikke med jobb :)
Du er hjertelig velkommen til Bergen også ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært der en gang og det var nok for min del :) Syns det var en stygg by egentlig. Kanskje jeg var på feil plass..?
What? Ja, da måååå du ha vært feil plass ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp